اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دلخراش دختربچه تنها


دختر كوچولوی زن جوان كه هنگام رفتن مادر به محل كارش در خانه تنها می‌ماند، سرانجام قربانی حادثه شوم شد.

دختر كوچولوی زن جوان كه هنگام رفتن مادر به محل كارش در خانه تنها می‌ماند، سرانجام قربانی حادثه شوم شد.

ساعت ده صبح یكشنبه ساكنان یكی از مجتمع‌های مسكونی در محله تهرانسر- غرب تهران- با شنیدن صدای مهیبی از حیاط خانه، بیرون دویده و در كمال بهت و ناباوری با پیكر خونین دخترك همسایه طبقه پنجم روبه‌رو شدند.

از آنجا كه مادر «آرمیتا» كوچولو در خانه نبود، ‌همسایه‌ها بلافاصله دخترك را به بیمارستان رساندند اما به علت ضربه شدید به سر و خونریزی، دقایقی بعد دختر چهار ساله جان باخت.

پس از اعلام موضوع، زن جوان سراسیمه خود را به بیمارستان رساند و با پیكر بی‌جان دخترش روبه‌رو شد.

دقایقی بعد هم با دستور محمد شهریاری- بازپرس كشیك ویژه قتل- تیم جنایی برای بررسی ماجرا راهی بیمارستان شدند. مادر آرمیتا كه بشدت گریه می‌كرد، گفت: مجبور بودم دخترم را تنها در خانه رها كنم چرا كه 2 سال قبل از همسرم جدا شده و به تنهایی مسئولیت نگهداری از دخترم را برعهده گرفتم. برای تأمین مخارج زندگی هم در یك آموزشگاه رانندگی مربیگری می‌كردم. بنابراین ساعت‌هایی كه به محل كارم می‌رفتم، آرمیتا را در خانه گذاشته و درها را قفل می‌كردم، اما نمی‌دانم امروز او چگونه در بالكن را باز كرده و پرت شده است.

در حال حاضر تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.

منبع: ایران



ویدیو مرتبط :
مرگ دختربچه از فراق پدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دلخراش 4 ایرانی مهاجر در یونان



جسد چهار مهاجر ایرانی که بر اثر خفگی در داخل کامیونی جان باختند، کشف شد.به گزارش آخرین نیوز، پلیس یونان پس از کشف اجسادی در غرب این کشور اعلام کرد  جسد چهار مهاجر که احتمالا ایرانی بودند براثر خفگی در داخل کامیونی که قرار بود آنان را به ایتالیا منتقل کند کشف شد.

 

فرانس پرس به نقل از یک منبع آگاه پلیس یونان نوشت: اجساد قربانیان که همگی مرد بودند در داخل کانتینرکامیونی که پلاک ایتالیا داشت کشف شد.

به گفته این منابع، نیروهای پلیس پس از مشاهده کامیونی که در یکی از جاده ها در نزدیکی امفیلوکسیا در غرب یونان متوقف شده بود به بازرسی این کامیون اقدام و این اجساد را  کشف کردند.

این منبع اعلام کرد عوامل تحقیق این مسئله را که مهاجران دیگری در این کامیون کشف شوند رد نکردند و حتی این مسئله را مردود ندانستند که قاچاقچیان انسان اجساد برخی از مهاجران را مخفی کرده باشند.ب راساس نخستین عناصر تحقیق، قربانیان ایرانی بوده اند و تلاش می کردند به ایتالیا بروند.

یونان که در بخش شرقی اتحادیه اروپا قرار دارد مهم ترین گذرگاه مهاجران غیر قانونی از آسیا و آفریقا به سوی غرب محسوب می شود.بنابر اعلام بخش یونانی کمیساریای عالی آوارگان ملل متحد، فقط در مرز زمینی یونان با ترکیه که با رودخانه اوروس در شمال شرقی مشخص شده است ، چهل وچهار مهاجر از آغاز سال غرق شده اند.../آخرین نیوز