اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دردناک کودک 5 ماهه بر اثر شکنجه


یکشنبه 25 مردادماه زن و مرد جوانی سراسیمه نوزاد بیهوشی را به بیمارستان مفید قلهک رساندند. وقتی نوزاد 5 ماهه بستری شد مسئولان بیمارستان متوجه فرار زوج جوان شدند و ماجرا را به پلیس خبر دادند.

روزنامه ایران: یکشنبه 25 مردادماه زن و مرد جوانی سراسیمه نوزاد بیهوشی را به بیمارستان مفید قلهک رساندند.

وقتی نوزاد 5 ماهه بستری شد مسئولان بیمارستان متوجه فرار زوج جوان شدند و ماجرا را به پلیس خبر دادند. این در حالی بود که وضعیت پسر 5 ماهه هر لحظه وخیم‌تر می‌شد تا اینکه ساعت 10:30 صبح دوشنبه 26 مرداد این پسرک تسلیم مرگ شد.

بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران وقتی در جریان مرگ مرموز پسربچه قرار گرفت دستور داد تا پلیس دست به تحقیقاتی بزند و این در حالی بود که پزشکان در معاینه پیکر پسربچه اعلام کرده بودند آثار کبودی زیادی روی پای کودک وجود دارد و علت مرگ نیز ضربه شدید به جمجمه بوده است.

بنابر این گزارش، هنوز مشخص نیست زوج فراری چه نسبتی با این کودک داشته و تیمی از اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران در تعقیب این زن و مرد جوان هستند تا پرده از شکنجه‌گاه آنان بردارند.


ویدیو مرتبط :
مرگ دردناک بر اثر رعد و برق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ نوزاد 5 ماهه بر اثر شکنجه



نوزاد پنج ماهه که مورد شکنجه والدین خود قرار گرفته بود، پس از انتقال به بیمارستان به دلیل ضربه مغزی جان‌باخت.

به گزارش جام جم، زوج جوان سراسیمه وارد بیمارستان شدند. زن نوزادی را در آغوش داشت و وارد بخش اورژانس شد. او از پرستاران خواست به پسرش کمک کنند. نوزاد پنج ماهه که با اسم آرمین بستری شده بود، بیهوش بود و پزشک سریع خودش را به بالین او رساند.

آثاری از کبودی روی پای آرمین دیده می شد و به نظر می رسید او قربانی کودک آزاری شده باشد. تلاش پزشک و پرستاران برای نجات جان آرمین بی نتیجه ماند و او به علت ضربه مغزی جان باخت.

پرستاران که به موضوع مشکوک شده بودند، سراغ پدر و مادر آرمین رفتند، اما آنها همزمان با بستری شدن پسرشان در بیمارستان، آنجا را ترک کرده بودند.

در ادامه موضوع به ماموران کلانتری قلهک اعلام شد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند. بررسی های ماموران نشان می داد، این نوزاد توسط زوج جوانی به بیمارستان منتقل شده بود و آثار شکنجه و کبودی روی بدن او مشاهده می شد.

به گفته پزشکان آثار شکنجه ها قدیمی بود و این نوزاد از مدت ها قبل مورد آزار و کتک قرار می گرفته است.

پس از گزارش ماجرا به قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل تهران، وی به کارآگاهان دستور داد با تحقیقات جنایی زوج جوانی که این نوزاد را به بیمارستان منتقل کرده بودند شناسایی کنند.

همچنین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد که پزشک جنایی پس از معاینه جسد اعلام کرد اصابت جسم سخت به سر این نوزاد باعث ضربه مغزی و مرگ او شده است.

تجسس های ماموران برای رازگشایی از این قتل هولناک ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم