اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دردناک کارگر در دستگاه بزرگ بتون ساز+ تصاویر



اخبار حوادث - مرگ دردناک کارگر در دستگاه بزرگ بتون ساز+ تصاویر

کارگر جوانی بر اثر سقوط به داخل دستگاه بتون ساز در یک شرکت تولیدی بتون جان خود را از دست داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وقوع این حادثه در ساعت 09:55 دقیقه صبح امروز توسط کارگران این شرکت تولیدی بتون اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 12 و گروه نجات 5 در محل حادثه واقع در جاده ساوه، نرسیده به بزرگراه آزادگان حاضر شدند و عملیات خود را آغاز کردند.

حسین حسین بیگی معاون منطقه چهار عملیات سازمان آتش نشانی تهران که از لحظات ابتدایی این حادثه در صحنه حضور داشت در این خصوص ابراز داشت: یکی از کارگران شرکت سرگرم کار بود که به دلایل نامعلومی از قسمت فوقانی یک دستگاه بتون ساز(بچینگ) و ارتفاع 7 متری به پایین و داخل مخزن این دستگاه سقوط کرد و بین دیواره و ماسه های داخل مخزن مدفون شد.

وی با اشاره به این که این کارگر در زیرمقداری زیادی ماسه به عمق چهار الی پنج متر دفن شده بود و فقط پاهایش در زیر مخزن دستگاه دیده می شد، افزود: کارگران قبل ازحضور آتش نشانان برای نجات جان فرد مذکور و خارج کردن وی با استفاده از دستگاه هوا برش قسمتی از بدنه دستگاه را بریده بودند که تلاش آنان بی نتیجه بود واین فرد همچنان درزیر خروارها ماسه مدفون مانده بود.

معاون عملیات در ادامه اظهارداشت: آتش نشانان و نجاتگران با ایمن سازی محل حادثه و با استفاده از تجهیزات لازم پس از تلاش فراوان و تخلیه ماسه از اطراف پیکر این کارگر توانستند او را از داخل دستگاه بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.

حسین بیگی با بیان این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.تصریح کرد: عوامل اورژانس بلافاصله به بررسی وضعیت مصدوم پرداختند و پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه مرگ وی را تایید و اعلام کردند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

 

اخبار,اخبار حوادث ,سازمان آتش نشانی

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مرگ عجیب و دردناک کارگر بدشناس..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک کارگر در دستگاه سنگ خردکن



سقوط یک کارگر 45 ساله معدن به داخل دستگاه سنگ خرد کن مرگ دردناک وی را در شهرستان شاهرود رقم زد.

سرهنگ دوم حسین پیوندی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه سمنان، از وقوع یک مورد حادثه حین کار در یکی از معادن این استان خبر داد و افزود: این حادثه در معدن شن و ماسه شاهرود رخ داده و بلافاصله پس از اعلام موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ماموران کلانتری 16 بسطام به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: در این حادثه کارگر 45 ساله معدن که در حال تخلیه کیسه شن در دستگاه سنگ خردکن بود، تعادل خود را از دست داده و به داخل دستگاه سقوط کرده بود.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه بارندگی و خیس بودن سطح دستگاه موجب لغزش این کارگر شده است، تصریح کرد: متاسفانه این کارگر پس از سقوط بر روی نوار دستگاه و به علت ضربات وارده و خفگی در دم فوت می‌کند.
 
پیوندی ادامه داد: جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل و پرونده‌ای در همین خصوص تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی حین انجام کار لازمه هر شغلی است، افزود: با نظارت و استفاده از تجهیزات ایمنی می‌توان درصد بسیار زیادی از حوادث و آسیب‌هایی از این دست را کاهش داد.

اخبار حوادث  - ایسنا