اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ دردناک کارگر افغان در کارگاه کفاشی


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک کارگاه کفاشی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک کارگاه کفاشی در خیابان ظهیرالاسلام خبر داد.

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱:۵۳ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی کارگاهی در خیابان ظهیرالاسلام به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و غیره به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود:حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان شش طبقه رخ داده است،در هر طبقه از این ساختمان چند کارگاه قرار داشت و حریق در طبقه سوم این ساختمان که یک کارگاه کفاشی به مساحت حدود ۳۰ مترمربع بود رخ داده و در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه چند کارگر افغان مشغول کار در این کارگاه بودند، گفت: به گفته شاهدان در حین کار یکی از کارگران در حال جابجایی ظرف بنزین بوده که ناگهان این ظرف به روی زمین افتاده و چون در مجاورت آن اجاق خوراک پزی قرار داشت کارگاه به سرعت شعله‌ور شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از بنزین نیز روی بدن این کارگر ریخته و خودش نیز دچار حادثه شده بود، گفت: کارگران برای نجات این کارگر از کپسول‌های خاموش‌کننده استفاده کرده‌بودند اما اقدامشان کارساز نبوده و پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل و تحویل این کارگر به عوامل اورژانس مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان اقدام به اطفای کامل حریق کرده و پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲:۵۷ به عملیات خود خاتمه دادند.


ویدیو مرتبط :
مرگ عجیب و دردناک کارگر بدشناس..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ دردناک کارگر جوان بین دیوار و کابین آسانسور



اخبار حوادث - مرگ دردناک کارگر جوان بین دیوار و کابین آسانسور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ دردناک کارگر افغان در بین دیواره و کابین آسانسور خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه آسانسور در ساعت 15:01 دیروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه 108 و گروه نجات 13 را به محل حادثه اعزام کرد.
 
وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان 6 طبقه در محله یوسف‌آباد خیابان ابن‌سینا بود، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد یک کارگر افغان حین نظافت به دلیل نامشخص بین دیواره و کابینه آسانسور قرار گرفته و پس از حرکت آسانسور میان طبقه اول و دوم، گیر کرده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه فاصله بین دیوار و کابین آسانسور کمتر از 10 سانتیمتر بود، گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص این کارگر را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنها مرگ وی را به دلیل شدت بالای آسیب‌دیدگی تایید و اعلام کردند.
 
ملکی با بیان اینکه این کارگر 18 سال سن داشته و از اتباع کشور افغانستان بود، گفت: آتش‌نشانان در ساعت 15:57 به عملیات خود خاتمه و محل را برای بررسی بیشتر به عوامل انتظامی تحویل دادند.
اخبار حوادث  - ایسنا