اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ خلبان آمریکایی در حین پرواز


رسانه‌های آمریکایی از مرگ یکی از خلبان‌های هواپیمای خطوط پروازی این کشور در طول پرواز خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های آمریکایی از مرگ یکی از خلبان‌های هواپیمای خطوط پروازی این کشور در طول پرواز خبر دادند.

خلبان این هواپیما در حین پرواز از «فونیکس» به مقصد «بوستون» جان خود را از دست داد و کمک خلبان همزمان با تلاش برای دریافت کمک‌های پزشکی به منظور نجات جان همکارش، مجبور به فرود اضطراری شد.

سخنگوی خطوط هواپیمایی آمریکا گفت: متاسفانه خلبان این هواپیما در حین پرواز فوت کرد اما با تلاش‌های کمک‌خلبان تمام 147 مسافر آن سالم هستند.

کمک‌خلبان پرواز 550 پس از نامساعد شدن وضعیت جسمی خلبان، موضوع را به برج مراقبت اطلاع داده و تغییر مسیر داد. در مورد علت مرگ این خلبان و هویت او جزئیاتی منتشر نشده است.

به گزارش روزنامه گاردین، کارشناسان هواپیمایی تاکید کردند: در این شرایط هیچ خطری مسافران را تهدید نمی‌کند چراکه خلبان و کمک‌خلبان هر دو از توانایی برابر برای هدایت هواپیما برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
مرگ یک خلبان آمریکن ایرلاین حین پرواز در آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای خلبان آمریکایی درباره پرواز مرگ مالزی


به رغم مطرح شدن ادعای این خلبان، جستجو برای یافتن هواپیمای مفقود شده زیر آب‌های اقیانوس هند ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا: یک خلبان در نیویورک ادعا کرده که تصویری ماهواره‌ای از لاشه هواپیمای پرواز MH370 پیدا کرده است.

«میشل هوئبل»، 60 ساله گفت: تصویری مشاهده کردم که ظاهرا متعلق به هواپیمای مفقود شده مالزی در خلیج تایلند است. محل دقیقی که این هواپیما آخرین ارتباط خود را پیش از سقوط خاموش خود در ساعات اولیه هشتم مارس با مسئولان برج مراقبت برقرار کرده است.

هواپیمای بوئینگ 777 در مسیر پرواز از کوالالامپور به سمت پکن از رادار ناپدید شد و مشخص نیست چه اتفاقی برای آن و سرنشینانش افتاده است. هوئبل با استفاده از وب‌سایت تصویربرداری ماهواره‌ای آنلاین TomNod گفت: پس از مشاهده تصویری از لاشه این هواپیما ابتدا آن را باور نکردم و مجدد آن را بررسی کردم.

به رغم مطرح شدن ادعای این خلبان، جستجو برای یافتن هواپیمای مفقود شده زیر آب‌های اقیانوس هند ادامه دارد.

تونی آبوت نخست وزیر استرالیا گفت: احتمال یافتن لاشه هواپیما در سطح اقیانوس غیر محتمل است بنابراین جستجوها برای یافتن آن وارد فاز جدیدی خواهد شد و تمرکزها بر جستجو در زیر آب است.

به نقل از نیوز، نخست وزیر استرالیا همچنین افزود: احتمال آنکه هیچ اثری از این هواپیما پیدا نشود وجود دارد اما این خبر برای خانواده‌های قربانیان که باید در شرایط شک و تردید و انتظار زندگی کنند، تلخ و ناگوار است.