اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ خاموش کارگر 15 ساله در اعماق چاه


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گرفتار شدن ۲ کارگر در داخل چاه فاضلاب در جنوب تهران خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گرفتار شدن ۲ کارگر در داخل چاه فاضلاب در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ظهر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه گرفتار شدن ۲ کارگر در داخل چاه فاضلاب در اتوبان بهشت زهرا(ُس) محله قدیمی حاج موسی مطلع و بلافاصله ۲ ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: آتش نشان‌ها پس از حضور در محل مشاهده کردند در یک کارگاه تولید مواد غذایی کارگران مشغول حفر یک حلقه چاه بودند که به دلیل نزدیک بودن این چاه با چاه فاضلاب قدیمی کارگاه ناگهان دیواره ۲ چاه ترک می‌خورد و محتویات چاه فاضلاب وارد چاه جدید می‌شود.

ملکی افزود: یک کارگر ۱۵ ساله که در حال حفاری بود،‌ گرفتار می‌شود و کارگر دوم نیز که در بالای چاه در حال تخلیه خاک چاه بود، با مشاهده این صحنه به کمک کارگر محبوس شده می‌رود که وی نیز گرفتار می‌گردد.

وی اذعان داشت: آتش نشان‌ها با خارج کردن این دو کارگر ۱۵ و ۴۵ ساله و ایمن سازی محل حادثه ، عملیات خود را در ساعت ۱۳:۰۵ دقیقه به پایان رساندند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی  شهرداری تهران، متاسفانه کارگر ۱۵ ساله به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد و کارگر دیگر برای  مداوا به بیمارستان منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
کشف بشقاب پرنده 14000 ساله در اعماق دریای بالتیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ کارگر 15 ساله در چاه



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش چاهی قدیمی خبر داد.

به گزارش ابتکار، سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 11:49 دیروز حادثه محبوس شدن در داخل یک چاه به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در اتوبان بهشت زهرا(س) قلعه حاج‌موسی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه تولید مواد غذایی رخ داده و هنگامی کارگران مشغول حفر چاهی جدید در مجاورت چاه قدیمی بودند یکی از کارگران در عمق 9 متری محبوس شده است.

ملکی با بیان اینکه به دلیل نزدیکی این دو چاه دیواره چاه قدیمی تخریب و محتویات آن وارد چاه جدید شده است، گفت: کارگر 45 ساله‌ درون چاه گرفتار شده بود.

وی ادامه داد: در پی این حادثه جوان 15 ساله‌ای در بالای چاه برای کمک به این فرد وارد چاه شده بود که پس از حضور آتش‌نشانان مشاهده شد کارگران در حال خارج کردن نفر اول هستند و نفر دومی که برای کمک به داخل چاه رفته بود محبوس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این فرد گفت: آتش‌نشانان بلافاصله وارد چاه شدند و این جوان 15 ساله را بیرون آوردند که پس از تحویل وی به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد وی جان خود را از دست داده است.

اخبار حوادث - ابتکار