اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ خاموش دو زن همدانی در حمام



 

مرگ خاموش دو زن همدانی در حمام

 

رییس اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان از مرگ خاموش دو زن همدانی خبرداد.

سرهنگ محسن اقبالیان در گفت وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: «مهری» ۴۳ ساله و «زیبا» ۴۲ ساله که به ترتیب صاحبخانه و مهمان یک واحد مسکونی در کوی رضا واقع در شهرک مدنی همدان بودند، روز گذشته یازدهم دی ماه به علت گازگرفتگی در حمام جان باختند.

وی اظهارکرد: همسایه های این واحد مسکونی با استشمام بوی گاز نیروهای امدادی و مطلع کردند که پس از ورود به واحد مسکونی فوت دو نفر مشاهده شد.

اقبالیان افزود: جداشدن لوله بخاری از دیوار و نشت گاز منوکسیدکربن علت این حادثه اعلام شده است.

وی همچنین از کشف یک محموله ۲۶ و نیم کیلوگرمی تریاک جاسازی شده در یک تریلی خبرداد.

اقبالیان گفت: پس از اطلاع پلیس از وجود این محموله، این تریلی در شهرک فرهنگیان متوقف و موادمخدر که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
خود ارضایی مرگ خاموش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 زن از چنگ مرگ خاموش نجات یافتند


بر اثر گاز‌گرفتگی ۴ زن جوان و میانسال در یک منزل در اردبیل از چنگ مرگ خاموش نجات یافتند.

خبرگزاری فارس: از اردبیل حادثه گازگرفتگی که شامگاه امروز و در محله ابوطالب اردبیل رخ داد نیروهای مرکز فوریت پزشکی اردبیل با اطلاع ساکنان محله 4 زن را از خانه‌ای به حالت بیهوش بیرون آوردند که دچار گاز‌گرفتگی شده بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل در مورد ابعاد این حادثه گفت: نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی اردبیل بعد از اطلاع از این حادثه در محل حاضر شده و 2 زن جوان و 2 زن مسن و میانسال را که دچار گازگرفتگی در حمام شده بودند از حمام بیرون کشیدند و به بیمارستان امام خمینی اردبیل انتقال دادند که حال 4 زن دچار گازگرفتگی شده رو به بهبود است.

محمد جعفر‌زاده افزود: در این ایام برخی از خانواده‌ها با بی‌احتیاطی دچار گازگرفتگی می‌شوند که توصیه می‌کنیم در صورت خروج از خانه به مدت طولانی شیر گاز به صورت کامل قطع شده و ساکنین خانه بعد از بازگشت از میهمانی و مسافرت دوباره اقدام به فعال کردن شیرهای گاز کنند.

وی گفت: این 4 زن به دلیل کمبود اکسیژن در داخل حمام و آمیخته شدن گاز منوکسیدکربن با آب داخل حمام دچار خفگی شده بودند که با حضور به موقع از مرگ خاموش نجات یافتند.