اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ «جیا خان» بازیگر زن هندی +عکس


جسد جیا خان بازیگر جوان هندی در حالی در خانه‌اش در بمبئی کشف شد که حلق‌آویز شده بود.

خبرگزاری مهر: جسد جیا خان بازیگر جوان هندی در حالی در خانه‌اش در بمبئی کشف شد که حلق‌آویز شده بود.

به گزارش بی بی سی، جسد "جیا خان" بازیگر مطرح بالیوود در بمبئی و در آپارتمانش پیدا شد. به گفته پلیس هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی به دست نیامده و آنها در حال به دست آوردن اطلاعاتی از همسایه‌ها هستند.



این بازیگر 25 ساله، اولین بار در سال 2007 با آمیتاب بچان در فیلم "نیشاب" که با اقتباس از رمان "لولیتا" ساخته شد، بازی کرد. او با بازیگران مشهور دیگری مثل عامر خان و آکشای کومار نیز همبازی بود.

جسد "جیا خان" که نام اصلی اش نفیسه خان بود، در حالی که حلق آویز شده بود، توسط مادرش پیدا شد. او متولد نیویورک بوده و مدتی در لندن زندگی کرد، وی سپس برای بازی در بالیوود راهی هندوستان شد.

آخرین فیلم وی یک کمدی به نام "خانه پر جمعیت" بود که سال 2010 ساخته شد.

مرگ این بازیگر شوک بزرگی به جامعه فیلمسازی هند وارد کرد و در شبکه های اجتماعی خبرهای زیادی از این واقعه منتشر شد. برخی معتقدند به دلیل این که وی سه سال اخیر در فیلمی بازی نکرده بود، از آینده خود نگران بوده است.

فرح خان فیلمساز مشهور هندی در این باره نوشت: نمی توانم تصویر کنم وی دیگر نیست...همکاری با او در "خانه پر جمعیت" و روح زیبایی که او داشت، تجربه خوبی بود. او برای رفتن خیلی جوان بود.

در وب سایت "جیا خان" نوشته شده که "جیا خان" از 17 سالگی در نیویورک به آموزش بازیگری "متد" و اجرای آثار شکسپیر پرداخته بود. وی سپس بعد به انجمن های دفاع از حقوق حیوانات پیوست.


ویدیو مرتبط :
خوش شانسی بازیگر زن هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دلیل مرگ «جیا خان» بازیگر زن هندی +عکس



دلیل مرگ «جیا خان» بازیگر زن هندی +عکس

هفته پیش بازیگر جوان و خوش آتیه جیا خان حلق اویز شده پیدا شد.پس از مرگ او تحقیقات پلیس اغاز شد.در این راستا از پسر یکی از بازیگران هند آدیتیا پانچولی که رابطه نزدیکی با جیا خان داشت بازجویی شد.

کافه سینما:  هفته پیش بازیگر جوان و خوش آتیه جیا خان حلق اویز شده پیدا شد.پس از مرگ او تحقیقات پلیس اغاز شد.در این راستا از پسر یکی از بازیگران هند آدیتیا پانچولی که رابطه نزدیکی با جیا خان داشت بازجویی شد.

مادر جیا خان به پلیس گفت که دخترش هشت ماه پیش نیز قصد خودکشی داشت. به گزارش کافه سینما، او در ادامه افزود که جیا خان از اینکه نتوانسته بود در دو سال گذشته در فیلم خوبی نقش آفرینی کند افسرده بود و می خواست سینما را کنار بگذارد و به حرفه طراحی داخلی روی آورد.

حلق آویز شدن جیا خان,عکس های مراسم ترحیم جیاخان

چند هفته پیش از مرگ، او از جنوب هند و آزمون بازیگری بازگشته بود که رد شده بود.پلیس در تحقیقات کالبد شکافی اعلام کرد این بازیگر شور بخت پیش از مرگ تنها قرص های افسردگی مصرف کرده بود او رابطه تلخ و شیرینی هم با نامزد خود پسر آدیتیا پانچولی داشت.

جیا خان پیش از ورود به عرصه بازیگری مدتی در امریکا در مدرسه بازیگری لی استراسبرگ درس می خواند که به خاطر نقش آفرینی مقابل آمیتاب بچن در نیشابد تحصیلات خود را نیمه تمام گذاشت.

جالب آنکه منتقدان حضور این بازیگر تازه کار را نوید بخش استعداد جدیدی در سینمای هند دانستند. جیا خان دردوران کودکی هم  تجربه مقابل دوربین داشت و نقش بچه گی مانیشا کویرالا را در «از اعماق دل»ساخته مانی رتنام ایفا کرده بود.

حلق آویز شدن جیا خان,عکس های مراسم ترحیم جیاخان

نام اصلی جیا نفیسه بود . او پس از اغاز بازیگری به دلیل علاقه ایی که به نقش جیا با بازی انجلینا جولی در فیلمی به همین نام داشت،نام خود را تغییر داد.مادر جیا خان در سال های 1980 بازیگر بود.پس از مرگ جیا خان آمیتاب بچن مقاله ایی در وبلاگ شخصی اش منتشر کرد و از جوانان خواست که بیشتر شکیبا باشند و در دوران بد زندگی با حرف زدن تلاش کنند  خود جلوی این فجایع را بگیرند.

دیروز مراسم ترحیمی برای این بازیگر مسلمان برگزار شد که تنی چند از ستارگان سینمای هند در ان حضور داشتند از جمله عامر خان/امیر خان،دیپیکا پادوکن ،رادنهیر کاپور،سانجی خان،نغمه،پراتیک و....

حلق آویز شدن جیا خان,عکس های مراسم ترحیم جیاخان

دیپیکا پادوکن همبازی جیا خان در Housefull در مراسم ترحیم

حلق آویز شدن جیا خان,عکس های مراسم ترحیم جیاخان

عامر خان در حال نیایش

کافه سینما