اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ تلخ پسر جوان با ضربات چاقو ۴ شرور/ عامل اصلی نزاع دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل فراری در عملیات کاراگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ محمد رضا کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی قتل فرد جوانی به دلیل ضربات چاقو در فروردین ماه سال جاری بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه درگیری چند جوان شدند که پس از نزاع از صحنه متواری می‌شوند و تحقیقات میدانی در خصوص شناسایی عوامل درگیری آغاز شد.

وی در ادامه بیان کرد: با متواری شدن قاتلین و جابجایی مکرر محل‌های اختفایشان تلاش‌ها برای دستگیری آن‌ها ادامه یافت تا اینکه با پیگیری‌های مداوم کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از عوامل اصلی شرکت کننده در نزاع را شناسایی و دستگیر کرده و این متهم در ابتدا منکر هر گونه جرمی شد ولی در ادامه با روش‌های پلیسی و ارائه مستندات بیان داشت با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش با مقتول درگیر شده و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده است.

سرهنگ کاظمی ضمن اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری همدستان این متهم همچنان با جدیت ادامه دارد، خاطر نشان کرد: این متهم که به دلیل ارتکاب چند جرم دیگر تحت تعقیب مراجع قضایی بود پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شد.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
عامل ارسال پیامک کذب استامینوفن مرگ آور دستگیر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل تهدید دختران در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد/ سناریوی پلید پسر جوان برای ایجاد رابطه نامشروع




عامل تهدید دختران در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد/ سناریوی پلید پسر جوان برای ایجاد رابطه نامشروع

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به اغفال و تهدید دختران جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایل می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ اسدالله زحمتکش از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اغفال و تهدید دختران جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایل می‌کرد توسط پلیس فتای استان کرمانشاه خبر داد.
 
زحمتکش ادامه داد: دختر جوانی در مراجعه به این پلیس عنوان داشت در شبکه اجتماعی "Be talk" با پسری با نام مستعار آشنا شدم و پس از رد بدل پیام از من درخواست ازدواج کرد.
 
وی افزود: این دختر جوان گفت این فرد بعد از شنیدن جواب رد، اقدام به ساختن پیج به نام خودم و اقدام به انتشار مطلب و تصاویری کرد که از پیج من داشت و تهدید کرد که تصاویری که در اختیار دارم را منتشر می‌کنم.
 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری موضوع توسط کارشناسان این پلیس، افزود: با اظهارات شاکی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام تحقیقات، اخذ استعلامات و کار فنی متهم شناسایی و طی یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر شد.
 
این مسئول عنوان کرد: این فرد که در برابر مدارک مستند و ادله پلیس قرار گرفته بود در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت که پروفایل را خودم درست کردم و عکس‌های شاکی را که خودش برایم ارسال کرده بود را در پروفایل ساخته شده قرار دادم تا بدین وسیله بتوانم او را مجبور به روابط غیراخلاقی با خود کنم.
 
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی مستندات مجرمانه مشخص شد متهم در اکثر شبکه‌های اجتماعی موبایل عضو بوده و به اغفال و تهدید دختران جوان پرداخته است.
 
زحمتکش با هشدار به زنان و دختران، افزود: هرگز عکس‌های شخصی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهید و اگر توسط شخصی تهدید شدید، فوراً به پلیس فتا مراجعه کنید و ماموران را در جریان قرار بدهید.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران