اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ تلخ نیلوفر 8ماهه به خاطر بی اعتنایی والدین



اخبار حوادث - مرگ تلخ نیلوفر8ماهه به خاطر بی اعتنایی والدین

پدر و مادر «نیلوفر» کوچولو با بی‌اعتنایی به بیماری‌اش وی را به پرتگاه مرگ کشاندند.

 

این نوزاد 8 ماهه به علت تأخیر و سهل‌انگاری  در پیگیری بیماری‌اش جان خود را از دست داد.

 

نیلوفر کوچولو دچار بیماری اسهال و استفراغ شده بود. پدر 43 ساله موضوع را زیاد جدی نگرفت و از همسرش خواست  بیشتر مراقب بچه باشد، اما غروب روز جمعه گذشته بود که حال بچه وخیم‌تر شد و این بار «رضا» و همسرش با نگرانی و دلهره او را نزد پزشک متخصص کودکان بردند.


حالش اصلاً خوب نبود و  اسهال و استفراغ شدید رمقی برایش نگذاشته بود. پزشک برای نوزاد 8 ماهه دارو تجویز کرد و از پدر نیلوفر خواست هر چه سریع‌تر او را به بیمارستان تخصصی کودکان انتقال دهند.


پدر و مادر نگران پیکر بی‌رمق دختر یکی‌یکدانه خود را به خانه آوردند.


ساعت 10 شب بود که نیلوفر کوچولو بیهوش شد. او دیگر نفس نمی‌کشید و بدنش خیلی زود  سرد شده بود. مادر نوزاد جیغ می‌زد و دختر کوچولویش را در آغوش گرفته بود. رضا هم سراسیمه به اورژانس 115 زنگ زد. دقایقی بعد تیم امداد و نجات اورژانس مشهد به خانه رضا واقع در شهرک شهید رجایی مشهد مراجعه کردند.


با انجام معاینات اولیه مرگ تلخ کودک تأیید شد. در پی  گزارش مرگ کودک، مأموران کلانتری شهرک شهید رجایی مشهد بلافاصله در محل حاضر شدند و با دستور قضایی پس از انجام اقدامات قانونی لازم، جسد نوزاد را برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال دادند.


تحقیقات پلیسی با این فرضیه که سهل‌انگاری و تأخیر در پیگیری بیماری نوزاد علت مرگ او بوده است، ادامه دارد.
اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
خدافظیی بسیار تلخ(به خاطر امتحانای میان ترم دیر شد)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ تلخ مهندس ایرانی به خاطر یک افغان


گروه غواصی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل، بلافاصله با ابزارآلات مخصوص به اعماق استخر رفته واجساد بی جان مهندس فداکارو نیز کارگرجوان را از عمق آب استخر بیرون کشیدند.عوامل اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این دو، مرگ آنان را به علت خفگی درآب تایید کردند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: یک مهندس ایرانی که برای نجات یک کارگرجوان افغانی، وارد استخر بزرگ پرورش ماهی در منطقه احمدآباد مستوفی شده بود، جان خود را از دست داد.

جلال ملکی در گفتگویی اظهار داشت:  این مهندس 57 ساله عصر دیروز پس از شنیدن فریاد کمک یک نفر در حال غرق، خود را به داخل آب استخر پرورش ماهی انداخت اما به رغم تلاش زیاد موفق به نجات نشد و خود و این کارگر جوان در آب استخر غرق شدند.

وی افزود: پس از درخواست کمک نیروی آتش نشانی احمد آباد مستوفی از سازمان آتش نشانی تهران 125 و اعلام غرق شدن دو نفر در یک استخر پرورش ماهی، با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به رغم این که این منطقه خارج از محدوده ی عملیاتی سازمان آتش نشانی تهران است، بلافاصله گروه امداد و نجات 7 و همچنین گروه نجات ویژه غواصی این سازمان به طور همزمان در ساعت 17 و 5 دقیقه روز چهارشنبه راهی محل حادثه درمنطقه احمد آباد مستوفی شدند.

ملکی ادامه داد: محل حادثه یک شرکت پرورش ماهی بود که در محوطه آن استخر بزرگ ماهی به وسعت 800 مترمربع و به عمق یک تا 4 مترقرار داشت. بر اساس اظهار شاهدین، یکی از کارگران که پسری 18 ساله و افغانی بود در میان آب های استخر پرورش ماهی درحال غرق شدن بود که یکی از مهندسین این شرکت پرورش ماهی برای نجات وی وارد استخر شد که متاسفانه هر دو غرق شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: گروه غواصی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل، بلافاصله با ابزارآلات مخصوص به اعماق استخر رفته واجساد بی جان مهندس فداکارو نیز کارگرجوان را از عمق آب استخر بیرون کشیدند.عوامل اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این دو، مرگ آنان را به علت خفگی درآب تایید کردند.