اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ تلخ زن 50 ساله در مطب پزشک



مادر 50 ساله‌ای قربانی تخلف دکتری شده که دو سال پیش مجوزش لغو شده بود.

به گزارش  فارس ، هفته گذشته یک مادر 50 ساله تهرانی که از درد آرتروز در ناحیه گردن رنج می‌برد به توصیه اطرافیان به مطبی در مناطق شمالی تهران مراجعه کرد.

پزشک برای برطرف شدن درد، استفاده از سلول درمانی را پیشنهاد می‌دهد و بیمار بی‌خبر از این‌که این تنها یک فریب برای کسب درآمد و کلاهبرداری است، به‌ناچار برای خلاصی از درد قدیمی‌ خود، به گفته‌های پزشک‌نما اعتماد و قبول می‌کند که در مطب عمل سلول درمانی انجام شود.

پزشک‌ نما ابتدا از مریض خون می‌گیرد و بعد از جداسازی اجزای آن مجدد خون را به گردن بیمار تزریق می‌کند. اما نکته در اینجاست که وی برای تسکین درد گردن و برای این‌که بیمار تأثیرات آنی این عمل را احساس کند، اقدام به تزریق همزمان لیدوکائین که یک بی‌حس‌کننده موضعی است، می‌کند و تزریق بیش‌ از اندازه این دارو باعث بی‌حس شدن عضلات گردنی و ایجاد خفگی و در نهایت منجر به مرگ مغزی وی می‌شود. فرزندان این مادر در عملی انسان‌دوستانه اقدام به اهدا‌ی اعضای بدن این مادر و نجات جان بیماران دیگر کردند.

حجت مقیمی، مدیرکل صلاحیت‌های حرفه‌ای و امور پروانه‌های سازمان نظام‌ پزشکی در این باره گفت: در سال 92 پروانه مطب این پزشک‌نما به‌دلیل تخلفات و پرونده‌هایی که داشته‌ باطل‌ شد.

 اخبار حوادث - فارس


ویدیو مرتبط :
حادثه تلخ و مرگ پسر بچه ۶ ساله در کلاس شنا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات مرگ تلخ زن 65 ساله در خیابان مخبری



رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو با عابر در شب گذشته یک خانم میان‌سال در این حادثه جان خود را از دست داد.

 سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران، گفت: در ساعت 21:40 دقیقه روز سه‌شنبه یک دستگاه سواری نامعلوم که در مسیر غرب به شرق خیابان مخبری نرسیده به بزرگراه شهید مخبری در حال حرکت بود با یک عابر پیاده که خانمی 65 ساله بود برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه این عابر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

این مقام مسئول پلیس عنوان کرد: وسیله نقلیه مقصر از محل حادثه متواری شده که اقداماتی در خصوص شناسایی و پیگیری این موضوع ادامه دارد ضمنا توصیه می‌کنیم رانندگانی که در شب رانندگی می کنند در معابر با سرعت مجاز و مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ مرادی در پایان بیان کرد: به هنگام ورود عابران از محل‌های گذرگاه عابر پیاده رانندگان رعایت حق عابران پیاده را داشته‌ باشند و در صورت بروز تصادف مساعدت لازم را در خصوص انتقال مصدوم به بیمارستان را داشته باشند و از فرار خودداری کنند چرا که متواری شدن از محل وقوع حادثه جرم راننده را تشدید می‌کنند.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران