اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ تلخ راننده پراید در میان شعله های آتش


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مرگ راننده پراید در میان شعله های آتش خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از مرگ راننده پراید در میان شعله های آتش خبر داد.

جلال ملکی اظهار داشت: ساعت 8:22 امروز برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در ادامه آتش نشانان دو ایستگاه راهی محل حادثه شده و در بررسی های اولیه متوجه شدند دو دستگاه خودروی پراید وال 90 به شدت با یکدیگر برخورد کرده که در اثر این تصادف خودروی پراید آتش گرفت.

آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و گروه نخست به اطفای حریق پرداختند. گروه دوم نیز عملیات برای خارج کردن سرنشینان دو خودرو را ادامه دادند.

ملکی ادامه داد: پس از خارج کردن دو سرنشین خودروها، آنها تحویل امدادگران اورژانس شدند که مشخص شد راننده پراید به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داده است. راننده ال 90 نیز به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطر نشان کرد: با ایمن سازی محل، کارشناسان راهور بررسی ها برای شناسایی علت حادثه را آغاز کرده و ساعت 9:28 عملیات آتش نشانان به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
تصادف منجر به آتش سوزی و نجات جان راننده از میان آتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ تلخ مادر و دختر در میان شعله های آتش


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک واحد مسکونی و مرگ مادر و دختری در این حادثه خبر داد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی در یک واحد مسکونی و مرگ مادر و دختری در این حادثه خبر داد.

جلال ملکی در این باره گفت: ساعت 14 و 58 دقیقه دیروز وقوع آتش سوزی در یک واحد مسکونی در بلوار تعاون خیابان شربیانی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان ایستگاه 27 پس از حضور در محل دریافتند، زیرزمین یک ساختمان سه طبقه به طور کامل شعله ور شده است. این واحد 45 متری در کنار شوفاژ خانه ساختمان بود و خانواده ای در آن زندگی می کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: اتش نشانان بلافاصله اقدام به مهار آتش کرده و در بررسی خانه جسد مادر و دختر کشف شد.

 اهالی ساختمان نیز با مشاهد جسد زن 35 ساله و دختر 13 ساله اش تائید کردند اجساد متعلق به ساکنان آن واحد است. با اطفای حریق محل و اجساد تحویل ماموران پلیس شد.