اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ بعد از ارسال پیامك



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ بعد از ارسال پیامك

 كمدین كنجكاو كه برای عكاسی به پشت‌بام هتل 18 طبقه اینتر كنتینانتال رفته بود با سقوط داخل دودكش بزرگ این هتل جانش را از دست داد.

نیكولاس ویم بیست و سه ساله كه برای ملاقات با نامزدش به شهر شیكاگو آمریكا رفته بود تنها چند ساعت قبل از دیدار به پشت بام هتل محل اقامتش رفت تا عكاسی كند.

او كه لیسانس ادبیات داشت و در چند برنامه كمدی تلویزیونی نقشهای خوبی ایفا كرده بود بعد از گرفتن چند عكس زیبا مشغول ارسال پیام كوتاه به نامزدش بود كه تعادلش را از دست داد و داخل یكی از دودكش‌های بزرگپشت بام سقوط كرد.

با صدای برخورد شدید در این دودكش كاركنان هتل فورا نیروهای آتش‌نشانی را خبر كردند و چهار ساعت بعد جسد بی‌جان ویم بیرون كشیده شد.

نامزد نیكولاس می‌گوید آخرین پیام كوتاهی كه نیمه كاره از او ارسال شده زیبایی منظره پشت‌بام هتل را توصیف كرده وگفته است خیلی جای او دراین فضا كه چشم‌انداز زیبایی دارد خالی است./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
ارسال پیامك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیامك‌های رنگی ارسال كنید!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیامك‌های رنگی ارسال كنید!

محققان نرم‌افزار جدیدی برای تلفن همراه هوشمند طراحی كرده‌اند كه امكان ارسال پیامك‌های رنگی را برای كاربر فراهم می‌كند.

ایسنا: نرم افزار پیامك رنگی (+ Color Text Messages) امكان ارسال پیامك و شكلك‌های رنگی را بر روی تلفن همراه هوشمند (آیفون) امكانپذیر می‌كند.

پس از نصب نرم‌افزار بر روی تلفن همراه هوشمند و با استفاده از یك رابط كاربری، بخش حباب مانندی برای نوشتن پیامك ایجاد می‌شود كه كاربر می‌تواند رنگ پس زمینه، رنگ و نوع قلم را انتخاب كند.

پس از طراحی پیامك به رنگ دلخواه و كپی كردن، حباب به بخش پیامك ارسال و برای گیرنده فرستاده می‌شود. حتی در صورت عدم نصب نرم‌افزار بر روی تلفن همراه گیرنده پیام، فرد قادر خواهد بود پیامك رنگی را بطور كامل مشاهده كند./ایسنا