اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ بازیکن ۲۵ ساله در لیگ ایتالیا + عکس


فوتبال دنیا تحت تاثیر یک اتفاق تلخ در لیگ ایتالیا قرار گرفت.

خبرآنلاین : لیگ سری B فوتبال ایتالیا و فوتبال ایتالیا و اروپا و دنیا امشب زیر سایه اتفاقی قرار گرفت که در رقابت‌های لیگ سریB این کشور افتاد. بازی لیوورنو در خانه پسکارا که با دو گل دقایق 4 و 11 بازیکن مهمان با برتری لیوورنو در جریان بود در دقیقه 31 به دلیل به زمین افتادن پیر مارینو موروسینی هافبک 25 ساله لیوورنو متوقف شد. پزشکان بلافاصله بالای سر موروسینی آمدند اما او به دلیل ایست کامل قلبی جان خود را از دست داده بود.

این بازی نیمه‌کاره ماند و فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد بازی های هفته آینده این لیگ هم برگزار نخواهد شد. فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل این اتفاق بازی‌های هفته سی و سوم لیگ سری A را هم که قرار بود امشب و فرداشب برگزار شود لغو کرد.

22 تیم در سری B ایتالیا بازی می‌کنند. ورونا با 66 امتیاز در صدر جدول است و لیوورنو با 38 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد.










 


ویدیو مرتبط :
مرگ بازیکن 25 ساله تیم لیورنو ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ بازیکن لیگ برتری بر اثر سانحه‌ی تصادف(+عکس)



 اخبار ورزشی  -  بازیکن تیم وولفسبورگ؛
مرگ بازیکن لیگ برتری بر اثر سانحه‌ی تصادف

هافبک 20 ساله بلژیکی تیم وولفسبورگ در اثر یک سانحه تصادف درگذشت.

به گزارش جام نیوز، جونیور مالاندا،بر صندلی عقب اتومبیل SUV نشسته بود که به دلیل سرعت بالای ماشین،راننده ناگزیر نتوانسته اتومبیل را کنترل کند و به همین دلیل اتومبیل با برخورد به گارد ریل،به سمت دره پرتاب شده است.

براساس گزارش سایت بیلد،ماندلا قصد داشت در این هفته همراه با اعضای تیم وولفسبورگ برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی آفریقای جنوبی شود.

دو سرنشین دیگر اتومبیل،با توجه به جراحت شدید به وجود آمده به بیمارستان انتقال یافتند.

 

اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی  - کاپ