اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ اینترنتی احسان



 

 

زندگی پسری که با دختر مورد علاقه اش از طریق چت ازدواج کرده بود با خودکشی پایان یافت.

احسان که از طریق چت و اینترنت با مهسا آشنا شده بود برای آخرین بار تهدید کرد که تصمیم خودش را گرفته است و می خواهد ازدواج کند.

او عاشق شده بود و هر چه من و پدرش گفتیم این دختر به درد تو نمی خورد فایده ای نداشت. احسان حرف های ما را به مسخره می گرفت و می گفت اگر به خواستگاری دختر مورد علاقه اش نرویم دست به خودکشی خواهد زد.

من و شوهرم در چندین جلسه راجع به این مسئله با هم صحبت کردیم اما به نتیجه ای نرسیدیم وبه پسرمان گفتیم که این ازدواج به صلاح تو نیست و باید مثل برادرت با دختر اصل و نسب دار وصلت کنی.

احسان که از طریق چت و اینترنت با مهسا آشنا شده بود برای آخرین بار تهدید کرد که تصمیم خودش را گرفته است و می خواهد ازدواج کند.

پسرم بالاخره یکه و تنها به خواستگاری رفت و با مهسا ازدواج کرد . این ماجرا قلب ما را شکست و از نظر عاطفی خیلی برای مان گران تمام شد چون جلوی دوست و آشنا سر افکنده شدیم.

مادر عزا داردر دایره اجتماعی کلانتری طبرسی جنوبی مشهد افزود: احسان بعد از ازدواج با من و پدرش قطع ارتباط کرد و هیچ خبری از او نداشتیم تا این که پس از گذشت یک سال ، یک روزسرو کله اش پیدا شد و در حالی که نادم وپشیمان بود و گریه می کرد گفت: مهسا با باندهای فساد رابطه دارد و در این مدت نقشه داشته که او را نیز اغفال کند و به گناه و معصیت بکشاند.

شنیدن این حرف ها از زبان پسری که آرزوهای زیادی برایش داشتیم قلب ما را به درد آورد. من و شوهرم اشتباهات او را نادیده گرفتیم و پسرمان را با آغوش باز پناه دادیم و کمکش کردیم تا همسرش را طلاق بدهد .

اما افسوس که این شکست بزرگ ، پسرم را افسرده و بی حوصله کرد و او با احساس پوچی و دلتنگی که داشت خانه نشین شد.

اوایل فکر می کردیم اعتیاد پیدا کرده است ولی این طور نبود و احسان فقط از نظر روحی و روانی دچار مشکل شده بود .

ما چندین برنامه مسافرت گذاشتیم وسعی کردیم جو خانه را آرام و شاد نگه داریم تا پسرم روحیه بگیرد ولی او که از کرده خود پشیمان شده بود کارش به مصرف داروهای آرام بخش کشیده شد.

متاسفانه چند روز قبل زمانی که من و شوهرم برای کاری به خانه خواهرم رفته بودیم و احسان داخل خانه تنها بود با توجه به وضعیت روحی که داشت دست به خودکشی زد و وقتی ما به بالای سرش رسیدیم که بدنش غرق در خون بود ونفس می کشید.

مادر دل شکسته لب چشمانی اشک بار گفت: ما پس از انجام تشریفات قانونی جسد پسرم را به خاک سپردیم و از بچه ای که با هزار خون و دل بزرگ کرده بودیم یک قاب عکس برای مان ماند اما این مصیبت درس عبرتی است برای جوانانی که دل به عشق های اینترنتی می بازند و نمی دانند شاید این کار اشتباه شان به مرگ اینترنتی ختم شود و هستی شان را تباه کند.

ضمن این که خانواده ها نیز باید مراقب باشند و هشدارها و توصیه های لازم را در این باره به فرزندان خود بدهند..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
لحظه مرگ احسان علیخانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام اینترنتی دختر قبل از مرگ



اخبار حوادث - پیام اینترنتی دختر قبل از مرگ

یک دختر نوجوان امریکایی، در اقدامی جنون‌آمیز قبل از آن‌که خودکشی کند یک ویدئو کلیپ سه دقیقه‌ای در اینترنت از خود منتشر کرد.«مری یاتیس» 16 ساله اهل شهر «لوئیس ویل» واقع در «کنتاکی» امریکا بود که از آخرین صحنه‌های زندگی خود تصویربرداری کرده است.

طبق گزارش پلیس، «مری» در کلیپ سه دقیقه‌ای‌اش افسردگی و ناراحتی را دلیل اصلی خود از خودکشی عنوان کرده است. پس از این حادثه والدین و دوستان «مری» با خواندن پیام اینترنتی او به سرعت خود را به خانه رساندند، اما با پیکر بی‌جان این دختر روبه‌رو شدند.

 

این‌حادثه به قدری تأثیر‌گذار و ناراحت کننده بود که تاکنون بیش از 10 هزار کاربر صفحه‌ها و سایت‌های اجتماعی از جمله یوتیوب پیام دختر را مشاهده کرده‌اند. پس از این واقعه مأموران پلیس جست‌وجوهای میدانی خود را از همکلاسی‌های مدرسه مری آغاز کردند اما هیچ‌گونه خصومت شخصی و رفتار توطئه‌آمیزی در زندگی او نیافته‌اند.


با این حال کارشناسان در حال بازبینی ویدئو کلیپ و آخرین اظهارات دختر نوجوان هستند تا از این طریق راز این مرگ خودخواسته را فاش کنند.

اخبار حوادث - روزنامه ایران