اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ اسرار آمیز زن جوان در ارابه آتشین




اخبار حوادث - مرگ اسرار آمیز زن جوان در ارابه آتشین

 مرگ زن جوان در ارابه آتشین فرضیه‌ای از یک جنایت را در مشهد کلید زد.

به گزارش ایران، عقربه‌ها ساعت 12 چهارشنبه شب را نشان می‌دادند که اهالی خیابان شهید کاوه 32 در بلوار پیروزی مشهد متوجه صدای مهیب انفجار و آتش‌سوزی یک خودروی ال‌90 سفید رنگ در وسط خیابان شدند.

وقتی همه سراسیمه خود را به خیابان رساندند با دیدن ارابه آتش با 125 تماس گرفتند.دقایقی بعد تیم‌هایی از امداد و نجات ایستگاه 23 آتش‌نشانی مشهد در محل حاضر شده و در کمتر از دو دقیقه شعله‌های آتش را مهار کردند.

 همزمان با حضور تیم گشتی کلانتری 40 مشهد، بررسی‌های ابتدایی در صحنه نشان داد جسد کاملاً سوخته شده‌ای داخل خودرو است.

مأموران موضوع را به بازپرس ویژه قتل اعلام کردند و در حالی که دقایقی از بامداد روز پنجشنبه می‌گذشت بازپرس علی موحدی‌راد در محل حاضر و با نظارت وی تحقیقات ابتدایی آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد جسد سوخته‌شده متعلق به زنی جوان است و پلیس با پیگیری مشخصات پلاک خودروی ال90 دریافت صاحب این خودرو زنی 28 ساله است و خانه‌اش نیز در همان بلوار پیروزی مشهد است.

به دستور بازپرس موحدی‌راد، مأموران به خانه این زن رفتند و تحقیقات از همسر وی که با کودک خردسالش داخل خانه تنها بود را آغاز کردند. مرد جوان از موضوع انفجار و مرگ همسرش اظهار بی‌اطلاعی کرد و این مسأله، معمای پیچیده‌ای را پیش روی کارآگاهان قرار داد.

بازپرس ویژه قتل دستورات تخصصی بعدی را برای روند پیگیری حادثه صادر کرد و بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود این زن با خانواده‌اش اختلافاتی نیز داشته است.

آخرین کسی که با شماره تلفن همراه قربانی تماس داشته پدرش بوده که زن جوان اظهار داشته نزدیک خانه است و تا چند دقیقه دیگر به آنجا می‌رسد.گزارش اولیه کارشناسان سازمان آتش‌نشانی مشهد به بازپرس ویژه قتل حاکی از آن بود آتش‌سوزی عمدی بوده چرا که از داخل کابین به قسمت موتور خودرو سرایت کرده است. ب

نابراین گزارش، چندین فرضیه پیش روی بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفته که در آن زن جوان به قتل رسیده و از محل دیگری به آنجا انتقال یافته و خودرو توسط عاملان جنایت به آتش کشیده شده یا این‌که داخل خودرو بوده که با انفجار خودرو جان باخته است.

 به‌دستور بازپرس موحدی‌راد، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کارآگاهان برای رمزگشایی از معمای پیچیده ارابه آتش ادامه دارد.
 اخبار حوادث - ایران

 


ویدیو مرتبط :
موزیک بی کلام بسیار زیبای ارابه های آتشین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی



 

مرگ مشکوک زن جوان در منزل مسکونی

 

زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی جان خود را از دست داد.زن ۳۳ساله به طرز مشکوکی در یک منزل مسکونی  جان خود را از دست داد. ظهر روز گذشته شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰ اعلام کردند زن جوانی در یک منزل مسکونی واقع در خیابان آیت ا... عبادی ۵۰ جان باخته است. در پی دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده عزیمت کردند. با بررسی های ماموران مشخص شد زن ۳۳ساله به همراه همسر و فرزندش در منزل مسکونی مذکور در حالی زندگی می کرد که منزل آنان از امکانات بسیار جزئی زندگی برخوردار بود.

ماموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر، (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و دقایقی بعد به دستور مقام قضایی تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این زن آغاز شد. شوهر متوفی در پاسخ به سوالات ماموران گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی که روی جسد وجود داشت بیانگر آن بود که جسد این زن جابه جا شده است و مرگ او مشکوک به نظر می رسد بنابراین قاضی ویژه قتل عمد دستور داد تا جسد برای انجام معاینات و تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شود. تحقیقات پلیس درباره مرگ مشکوک این زن جوان همچنان ادامه دارد.... / روزنامه خراسان