اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ، پایان مقاوت پسر جوان در برابر سرقت/ شرور ولاغوز با پیچ‌گوشتی آدم کشت



فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری شرور و قاتل سابقه دار فراری توسط مأموران انتظامی این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ محمود علی‌فر فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی انتقال یک جوان ۲۳ ساله به بیمارستان امیرالمومنین کردکوی که در جریان یک درگیری از ناحیه سر به شدت مجروح شده بود، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران این انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و گزارش بیمارستان در خصوص نامساعد بودن وضعیت جسمانی مجروح و انتقال وی به یکی از بیمارستان‌های گرگان، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری متهم آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی تصریح کرد: اکیپ ویژه‌ای متشکل از پلیس آگاهی و کلانتری مرکز شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی فرد ضارب را که پس از حادثه، از محل زندگی‌اش متواری شده بود، شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی وی را در یکی از روستاهای حومه شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ علی‌فر افزود: برابر گزارش‌های بیمارستان، فرد مجروح پس از چهار روز از وقوع حادثه که در حالت کما نیز بسر می‌برد؛ بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان گرگان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: براساس تحقیقات به عمل آمده از قاتل مشخص شد قاتل با پیچ گوشتی یک ضربه به سر مقتول وارد کرده که باعث مجروح شدن مقتول و مرگ وی گردیده است.

سرهنگ علی‌فر بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد انگیزه درگیری طرفین، سرقت اموال مقتول توسط قاتل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی خاطر نشان کرد: قاتل جزء اراذل و اوباش معروف محله ولاغوز و از مخلان نظم و امنیت عمومی بوده که ضرب و جرح عمدی، سرقت و اعتیاد به شیشه نیز از دیگر اتهامات این فرد است که پس از تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
زورگیری و آدم ربایی و سرقت از یک دختر جوان ولزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان سرقت‌های سریالی دو پسر جوان




 اخبار حوادث -  پایان سرقت‌های سریالی دو پسر جوان/ ربودن خودرو برای سرقت وسایل داخل خودرو

دو پسر جوان که پس از سرقت خودروها لوازم داخل آن را دزدیده و خودرو را در خیابان رها می کردند از سوی پلیس بازداشت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه 16 در شکایتی گفت: شب گذشته خودرو ام را در خیابان پارک کرده بودم اما امروز دیدم که آن را دزدیده اند، برای همین شکایت دارم.
 
پس از این شکایت موضوع در دستور کار قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد و در حالیکه تجسس ها ادامه داشت خودروی سرقتی چند روز بعد در حالیکه تمام وسایل داخل آن سرقت شده و تقریبا اوراق شده بود در خیابان پیدا شد.
 
بنابراین کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و در ادامه 10 شاکی دیگر نیز به دادسرا رفته و شکایت مشابهی را مطرح کردند که همه آنها پس از سرقت خودرویشان در حالی خودروی خود را پیدا می کردند که تمام وسایل آن دزدیده شده بود. به این ترتیب پس ار مدتی عاملان این سرقت ها شناسایی و دستگیر شدند.
 
این دو پسر جوان پس از دستگیری در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند و گفتند: ما برای اینکه سر فرصت و راحت تر بتوانیم لوازم خودرو را سرقت کنیم، خود خودرو را می دزدیدیم و پس از سرقت تمام لوازم آن، آن را در خیابان رها می کردیم.
 
با اعتراف این دو پسر آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران