اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ، پایان سرقت مسلحانه، قتل و فرار از زندان



سارقی مسلح كه پس از كشتن مامور حمل پول بانكی در تهران از سوی پلیس دستگیر و به اعدام محكوم شده بود پس از فرار از زندان به كرمانشاه گریخت و بار دیگر دست به سرقت مسلحانه زد. او این‌بار اما در درگیری مسلحانه با پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و كشته شد تا پرونده قتلی كه مرتكب شده بود با پرداخت دیه از بیت‌المال به خانواده مقتول، مختومه شود.

متهم در سال ٨٦ با همدستی چند سارق دیگر به شكل مسلحانه به یك ماشین حمل پول بانك در تهران حمله كرد و پس از درگیری با ماموران حفاظت، دست به سلاح برد و یكی از آنها را كشت. او و همدستانش كه موفق شده بودند ٦٥ میلیون تومان پول به سرقت ببرند پس از تحقیقات گسترده پلیس، شناسایی و دستگیر شدند.


با رسیدگی به پرونده متهمان در دادگاه كیفری استان تهران، متهم به قتل مامور حفاظت بانك، به جرم قتل و سرقت مسلحانه به اعدام محكوم شد اما درست زمانی كه حكم اعدام به دایره اجرای احكام ارسال شده و در آستانه اجرا قرار گرفته بود، متهم از زندان فرار كرد. او در نقشه‌ای حساب شده، خود را به بیماری زد و با مجاب كردن ماموران به بیمارستان منتقل شد اما در آنجا در یك لحظه موفق به فرار شد. متهم فراری پس از چند ماه مخفی شدن سرانجام بار دیگر خود را در كرمانشاه نشان داد. او این‌بار هم با همدستی چند سارق مسلح دیگر به بانكی حمله كرد اما این سرقت آخرین باری بود كه او دست به سلاح می‌برد. متهم در جریان حمله مسلحانه با ماموران پلیس درگیر شد و با اصابت گلوله جان باخت.


با مرگ او، رسیدگی به پرونده قتل مامور حمل پول بانكی در تهران، در شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی مقدم زهرا برگزار شد و از آنجا كه براساس تحقیقات به عمل آمده، خانواده متهم توان پرداخت دیه را نداشتند، مبلغ آن از بیت‌المال به خانواده مقتول پرداخت خواهد شد.

  اخبار حوادث  -  اعتماد 


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه + قتل مالک و کارمند داروخانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ پایان تیراندازی به سمت تکاوران/ قتل و سرقت مسلحانه در پرونده 2 شرور



فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند اشرار مسلح و به هلاكت رسیدن دو نفر از این اشرار در شهرستان " كازرون" خبر داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: در پی چندین ماه شرارت دو تن از اشرار در منطقه "ماهور گركانی" بخش "خشت" كه در سوابق خود راهبندی های مسلحانه، یك مورد قتل مسلحانه در استان بوشهر و چندین مرحله درگیری مسلحانه با ماموران داشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران نیروی انتظامی استان فارس قرار گرفت .

وی تصریح كرد : بعد از چندین ماه كار اطلاعاتی و پلیسی روی این افراد همكاران یگان تكاور نیروی انتظامی استان فارس در قرارگاه عملیاتی صالحین بعد از ردیابی دو نفر از اشرار مسلح شهرستان كه دارای سوابق متعدد شرارت بودند، در كمین ماموران انتظامی گرفتار شدند كه طی درگیری مسلحانه با ماموران ، هردو نفر آنها به هلاكت رسیدند .

سردار "گودرزی" افزود : از این اشرار دو قبضه اسلحه كلاشینكف ، تعدادی خشاب و مهمات ، یك دستگاه موتورسیكلت، دوربین و مقادیری تجهیزات نظامی كه جهت اعمال مجرمانه مورد استفاده قرار می دادند و همچنین در درگیری با ماموران از آنها استفاده كرده بودند، كشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه سه نفر دیگر از اعضای این باند در ماموریتهای دیگر توسط ماموران انتظامی كازرون دستگیر شده بودند، اظهار داشت : این اقدامات مقتدرانه نیروی انتظامی موجی از شادی را برای مردم و عشایر منطقه به همراه داشته و مردم مراتب تقدیر و تشكر خود را به نیروی انتظامی ابراز داشتند .

وی خاطرنشان كرد: با راه اندازی قرارگاه عملیاتی صالحین انتظامی استان همه همكاران ما در نیروی انتظامی بسیار سختگیرانه با افرادی كه مخل نظم و امنیت در سطح استان باشند و بخواهند با اقدامات مجرمانه خودشان ناامنی ایجاد كنند به شدت برخورد خواهند كرد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران