اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرگ، نقشه مرد شیاد برای فرار از جریمه 8 میلیاردی/ پایان 5 سال زندگی مخفیانه در پایتخت



جانشین انتظامی استان کردستان ، از دستگیری فردی خبر داد که به منظور فرار از پرداخت جریمه 8/2 میلیاردی ، با جعل گواهی فوت برای خود ، 5 سال مخفیانه زندگی می‌کرد .

 سرهنگ پاسدار جعفر آژنگ  جانشین انتظامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع جعل اسناد دولتی از مراجع قضایی به پلیس امنیت عمومی کردستان ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی آن پلیس قرار گرفت .

وی افزود : تحقیقات ماموران حکایت از آن داشت ، متهم پرونده مردی میانسال است که سال 1389 در مرجع قضایی به پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شده است ، اما برای فرار از اعمال قانون ، با جعل اسناد و مدارک دولتی اقدام به تهیه گواهی فوت برای خود نموده و از آن تاریخ به طور مخفیانه در پایتخت سکونت دارد .

جانشین انتظامی استان کردستان اضافه کرد : ماموران پرونده با پیگیری های خود دریافتند متهم طی سال چندین مرتبه جهت سرکشی از اقوام و آشنایان خود به شهر سنندج تردد می کند ، که در این زمینه با کنترل مستمر پاتوق و مخفیگاه های احتمالی ، وی 3 روز پیش در اقدامی غافلگیرانه هنگام حضور در شهر سنندج دستگیر شد .

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات کسب شده از متهم ، فردی که با جعل اسناد دولتی اقدام به تهیه گواهی فوت برای وی کرده بود نیز شناسایی و در شهر سنندج دستگیر شد .

سرهنگ آژنگ خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده ، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
فرار مالیاتی 60 هزار میلیاردی در سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان یک سال زندگی مخفیانه قاتل فراری/ قتل جوان آشنا به دلیل اختلافات خانوادگی



اخبار حوادث - پایان یک سال زندگی مخفیانه قاتل فراری/ قتل جوان آشنا به دلیل اختلافات خانوادگی

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس فردی که در این شهرستان مرتکب قتل شده بود، در شهرستان اهواز دستگیر شد.

سرهنگ سلطان محمدی فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی قتل فردی در آذر ماه سال گذشته به وسیله سلاح گرم، مأموران پلیس آگاهی شهرستان اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سپیدان استان فارس ادامه داد: تحقیقات پلیس در این رابطه ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه فرد قاتل در شهرستان اهواز شناسایی و مأموران پس از اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام و با هماهنگی مأموران انتظامی شهرستان اهواز، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سلطان محمدی خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده به شهرستان منتقل و در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران