اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرکل با چادر سیاه (+عکس)



شبکه تلوزیونی - دولتی "ای آر دی 1 " آلمان در اقدامی انتقادی نسبت به سیاست های مهاجرتی آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در یک برنامه خود با "فتو مونتاژ "چادر سیاه بر سر مرکل پوشاند.

 در هفته های اخیر سیاست دولت آلمان در جذب پناهجویان آسیایی مورد انتقاد برخی محافل سیاسی داخل آلمان و احزاب راست  کشورهای اروپایی مواجه شده است.

شبکه ای آر دی در گزارش خود تاکید کرد دولت مرکل با پذیرش پناهجویان آسیایی هویت و فرهنگ این کشور را معرض تهدید قرار داده است.

این اقدام شبکه ای آر دی آلمان بازتاب گسترده ای میان کاربران آلمانی شبکه های اجتماعی داشته است.

اخبار,اخباربین الملل  , صدر اعظم آلمان

 اخبار  بین الملل  -  عصر  ایران


ویدیو مرتبط :
روزگار سیاه تولید چادر مشکی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افتتاح کارخانه چادر سیاه داعش +عکس


گروه داعش نخستین کارخانه خود را در استان نینوا عراق افتتاح کرد. این کارخانه به تولید چادر سیاه برای دختران و زنان جوان اختصاص دارد.

فرارو: گروه داعش نخستین کارخانه خود را در استان نینوا عراق افتتاح کرد. این کارخانه به تولید چادر سیاه برای دختران و زنان جوان اختصاص دارد.
 
سی ان ان گزارش داد؛ گروه داعش این چادرها را در مناطق تحت تسلط خود در عراق و سوریه به صورت مجانی بین خانواده ها توزیع می کند تا دختران و زنان جوان با پوشش چادر و روبند (برقع) در انظار ظاهر شوند.
 
در هفته های گذشته گزارش هایی مبنی بر تسلیم یک کتابچه از سوی داعش به خانواده های عراقی ساکن مناطق تحت تسلط این گروه منتشر شده است.
 
بر اساس این گزارش ها داعش در این کتابچه ها به توضیح نحوه پوشش مطلوب زنان و دختران جوان برای حضور در اجتماع به خانواده ها آموزش داده است.
 
بیشتر کارکنان نخستین کارخانه تولیدی داعش را زنان روبنده دار تشکیل می دهند.تصاویر زیر از داخل نخستین کارخانه ساخت داعش در نینوا است.

افتتاح کارخانه چادر سیاه داعش +عکس

افتتاح کارخانه چادر سیاه داعش +عکس

افتتاح کارخانه چادر سیاه داعش +عکس

افتتاح کارخانه چادر سیاه داعش +عکس