اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرغ های پیرِ ژاکت پوش



دو خانم مهربان برای مرغ های پیر و از کار افتاده خانه ای جدید ساخته اند. آنها حدود ۶۰ مرغ دارند که نیمی از آنها عمرشان را درون قفس سپری کرده اند و توانایی انطباق با آب و هوای بیرون را ندارند.

نیکولا کانگدون و مادرش آن، یک روش بدیع برای گرم نگه داشتن مرغها پیدا کرده اند، ژاکت های پشمی! نیکولا میگوید: “این مهم است که مردم بدانند که مرغ ها در چه شرایط بدی زندگی می کنند، به طوری که در اواخرعمرشان تمام پرهای خود را از دست میدهند”

نیکولا همچنین می گوید:” علاوه بر مردم محلی، ما تا الان درخواست هایی از کانادا برای ژاکت داشته ایم. ازهرکسی که تمایل به خرید این ژاکت ها دارد درخواست می کنیم تا مبلغی به یک پرورشگاه ایدز در آفریقای جنوبی اهدا کند.

مرغ های پیرِ ژاکت پوش

مرغ های پیرِ ژاکت پوش

مرغ های پیرِ ژاکت پوش

 

اخبارگوناگون - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
پیرِ زن 91 ساله ی اونا و پیرِ زنای ما ????

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرغ های پیرِ ژاکت پوش! +عکس


دو خانم مهربان برای مرغ های پیر و از کار افتاده خانه ای جدید ساخته اند. آنها حدود 60 مرغ دارند که نیمی از آنها عمرشان را درون قفس سپری کرده اند و توانایی انطباق با آب و هوای بیرون را ندارند.

صبح بخیر: دو خانم مهربان برای مرغ های پیر و از کار افتاده خانه ای جدید ساخته اند. آنها حدود 60 مرغ دارند که نیمی از آنها عمرشان را درون قفس سپری کرده اند و توانایی انطباق با آب و هوای بیرون را ندارند.

نیکولا کانگدون و مادرش آن، یک روش بدیع برای گرم نگه داشتن مرغها  پیدا کرده اند، ژاکت های پشمی! نیکولا میگوید: "این مهم است که مردم بدانند که مرغ ها در چه شرایط بدی زندگی می کنند، به طوری که در اواخرعمرشان تمام پرهای خود را از دست میدهند"

نیکولا همچنین می گوید:" علاوه بر مردم محلی، ما تا الان درخواست هایی از کانادا برای ژاکت داشته ایم. ازهرکسی که تمایل به خرید این ژاکت ها دارد درخواست می کنیم تا مبلغی به یک پرورشگاه ایدز در آفریقای جنوبی اهدا کند.

مرغ های ژاکت پوش

مرغ های ژاکت پوش

مرغ های ژاکت پوش