اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرغ بازیگوش ،خانه ای را به آتش کشید




اخبار حوادث  - مرغ بازیگوش ،خانه ای را به آتش کشیدی

مدیر حوزه دو عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی دو طبقه در پی بازیگوشی یک مرغ خبر داد.

به گزارش ایرنا ' مجید شادی' افزود : این حادثه شب گذشته به ستاد فرماندهی اعلام و مامورین سازمان به محل حادثه واقع در خیابان آئینی اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه صاحبخانه برای حفظ مرغ خود از سرما در کنار سبد این مرغ که روی پله های ورودی طبقه اول به طبقه دوم قرار داشت، یک پایه سماور روشن کرده بود.

شادی گفت : این مرغ براثر جست و خیز؛ سبد خود را روی شعله آتش انداخته و باعث شعله ور شدن آتش شده بود.

وی با بیان اینکه بر اثر وجود مواد قابل اشتعال در زیر پله ، هر دو طبقه ساختمان دچار دودگرفتگی سنگین شده بود، ادامه داد: مامورین سازمان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه نسبت به اطفاء حریق اقدام و از گسترش آن جلوگیری کردند.

شادی افزود : این حادثه خسارت جانی نداشت.


 اخبار حوادث - ایرنا


ویدیو مرتبط :
بخاطر یک عنکبوت خانه را به آتش کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بی احتیاطی صاحبخانه خانه را به آتش کشید



  آتش سوزی منزل,اخبار حوادث,اخبار حوادث ایران,روزنامه حوادث

 

بی احتیاطی صاحبخانه خانه را به آتش کشید

آتش نشانان از گسترش و سرایت آتش سوزی منزل با حضور به موقع خود جلوگیری کردند.

، شب گذشته ستاد فرماندهی با به صدادرآوردن زنگ ایستگاه 78 و اعلام آتش سوزی منزل در یافت آباد،‌آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

براساس این گزارش، یک منزل مسکونی به مساحت 50 متر مربع در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه که در دود و آتش در حال سوختن بود که آتش نشانان به سرعت با استفاده از تجهیزات آبرسان دستگاه های تنفسی موفق می شوند در کوتاه ترین زمان کانون اتش سوزی را پیدا و آتش را مهار کنند.

علت حادثه وجود بخاری برقی در مجاورت مواد قابل اشتعال گزارش شده است و خوشبختانه به کسی هم آسیب نرسیده ،‌کارشناسان آتش نشانی به شهروندان توصیه می کنند همیشه مواد قابل اشتغال را از لوازم گرمازا دور نگه دارند./باشگاه خبرنگاران