اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرسدس زیر پوست نیسان +عکس


وانت یا پیک‌آپ مرسدس تا چندی پیش بیشتر شبیه یک شوخی بود اما بعد از اینکه دایملر این طرح را تأیید کرد، به واقعیت نزدیک شده است.

وب‌سایت پدال: وانت یا پیک‌آپ مرسدس تا چندی پیش بیشتر شبیه یک شوخی بود اما بعد از اینکه دایملر این طرح را تأیید کرد، به واقعیت نزدیک شده است.

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

همان‌گونه که پیش از این هم در پدال عنوان کردیم، مرسدس نمی‌خواهد توسعه این وانت را از ابتدا و به‌تنهایی انجام دهد بنابراین یکی از موفق‌ترین خودروهای این کلاس یعنی نیسان پیک آپ NP300 ناوارا برای این منظور انتخاب شده است. همکاری استراتژیک مرسدس با شریک آن یعنی رنو-نیسان لیست طولانی از خودروهایی را نشان می‌دهد که با کمک هم تولید شده‌اند. اسمارت جدید و اینفینیتی q30 مثال‌هایی از این همکاری‌ها به شمار می‌روند.

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که مرسدس در حال تست این خودرو زیر پوسته نیسان ناوارا است.

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

وانت یک تن مرسدس با معماری نسخه کاملاً جدید نیسان NP300 ناوارا و البته با طراحی اختصاصی و ویژگی‌های منحصر به فرد مرسدس به بازار ارائه خواهد شد. پوسته این خودرو مطابق زبان طراحی جدید مرسدس خواهد بود و به صورت دوکابین در دو نسخه تجاری و مسافری ارائه می‌شود.

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

نسل سوم ناوارا از یک موتور دیزلی 2.3 لیتری جدید سود می‌برد که قدرت خروجی آن در دو نسخه 158 و 188 اسبی می‌باشد. یک گیربکس شش سرعته دستی یا 7 سرعته اتوماتیک اختیاری برای این پیشرانه درنظر گرفته شده که می‌تواند نیرو را به چرخ‌های عقب یا هر دو محور منتقل نماید. این خودرو همچنین مجهز به فناوری‌های پیشرفته‌ای چون ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی، کنترل فرود از سرازیری، ورود بدون کلید، سنسور پارکینگ و دوربین است. بار قابل حمل این خودرو یک تن و بار قابل یدک کشی هم 3.5 تن می‌باشد.

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

مرسدس زیر پوسته نیسان پیک‌آپ

این خودرو در ابتدای سال 2018 در کنار نیسان ناوارا و نسخه‌های آینده وانت رنو آلاسکان در تأسیسات این شرکت در کوردوبای آرژانتین برای بازار امریکای لاتین و در بارسلونای اسپانیا برای بازارهای اروپا، استرالیا و آفریقای جنوبی تولید خواهد شد. هنوز تصمیمی مبنی بر عرضه این خودرو در بازار تشنه آمریکای شمالی و کانادا گرفته نشده است.


ویدیو مرتبط :
درگ مرسدس SlS AMG و نیسان GT_R

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرسدس بنز بادبانی +عکس



مرسدس بنز بادبانی +عکس

شرکت مرسدس بنز آلمان دست به طراحی یک خودروی مسابقه برای سال 2025 زده است که از یک سکان عمودی شبیه به بادبان برای سرعت گرفتن بیشتر بهره می برد.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، نمونه مرسدس بنز " فورمولا صفر " به عنوان یک پیش نمونه از یک خودروی مسابقه برای سال 2025 طراحی شده است. این نمونه با استفاده از یک موتور الکترونیکی و باطری های خورشیدی استفاده می کند.

 

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

در این نمونه از یک سکان عمودی برای کنترل بهتر خودرو و همچنین استفاده از نیروی باد برای افزایش شتاب خودرو استفاده شده است. در طراحی بدنه این خودروها از خودروهای مسابقه ای فرمول یک الهام گرفته شده است و چرخ های آن با فاصله از بدنه نصب شده است.

 

   مرسدس بنز,عکس مرسدس بنز,مرسدس بنز بادبانی

 

این نمونه که در شعبه آمریکای شمالی شرکت مرسدس بنز طراحی شده است قصد دارد تا با ترکیب یک بدنه آئرودینامیک و یک سکان عمودی کارایی بهتر و بیشتری را بدست آورد/باشگاه خبرنگاران