اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد 35 ساله، همان دختر عاشق پیشه بود/ روشی جدید برای کلاهبرداری از مردان مجرد



رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مردی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی خود را زن معرفی و از کاربران کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت:‌ در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در فضای مجازی از وی مبلغی پول کلاهبرداری کرده است موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت که در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی با دختری آشناشدم و بعد از مدتی از او تقاضای ازدواج کردم ،او از من در خواست کرد که مبلغی پول به حساب وی واریز کنم، که پس از واریز وجه، دیگر خبری از وی نشده و جواب گوی پیام های من نیست.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه با انجام تحقیقات و اقدامات تخصصی در فضای مجازی متهم که مردی 35 ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیرشد، گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سنت عجیب دانمارکی باعث آتش گرفتن یک مرد 25 ساله مجرد شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل دختر 17 ساله به دست جوان عاشق پیشه



قتل دختر 17 ساله به دست جوان عاشق پیشه

پسر جوان وقتی با مخالفت دختر مورد علاقه اش برای ازدواج روبرو شد او را خفه کرد.

 31 خرداد امسال ماموران پلیس نوشهر از کشف جسد دختر نوجوانی در یکی از روستاهای این شهر باخبر شد. کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت دریافتند مقتول حدود 17 سال سن داشته که پس از خفه شدن در محل دیگری عامل جنایت جسد او را به حیات یک مدرسه ابتدایی منتقل کرده بود.

 

پس از بررسیهای مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل جنایت آغاز شد. همزمان با آغاز تجسس های پلیسی مردی با مراجعه به ماموران پلیس نوشهر با طرح شکایتی گفت: حدود 3 ماه قبل به نورشهر آمدیم اما دو هفته قبل دختر 17 ساله ام به نام مونا از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. در این مدت تلاش ما برای یافتن سرنوشت او بی نتیجه مانده است. با بررسی این شکایت مشخص شد جسد کشف شده در روستا متعلق به مونا می باشد.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با بررسی های تخصصی خود دریافتند مقتول با پسر جوانی به نام علی در ارتباط بوده است. با کشف این سرنخ علی دستگیر و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. او به کارآگاهان گفت من و مونا با هم دوست بودیم روز حادثه از او خواستم که با هم ازدواج کنیم اما مخالفت کرد. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم در یک لحظه کنترلم از دست داده و او را خفه کردم.

متهم پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد./مهر