اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد چند زنه پسرش را مقابل چشمان نامزدش کشت!



اخبار,حوادث,اخبار حوادث

 

 

مهر:13 آذر امسال کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نوشهر از قتل پسر جوانی در روستای کشک سرا با خبر شدند. پس از حضور تیم جنایی در محل جنایت مشخص شد ، مقتول میلاد 21 ساله بوده که در حضور نامزدش از پا درآمده بود.

پدر مقتول در محل جنایت دستگیر شد و در بازجویی ها با اعتراف به این قتل گفت: من چند زن دارم و همیشه بر سر این موضوع با میلاد اختلاف قدیمی داشتم. روز حادثه به روستا آمده و دوباره با پسرم درگیر شدم. در یک لحظه عصبانی شده و کاردی که همراه داشتم را در قلب او فرو کردم. وقتی به خودم آمدم پسر جان باخته بود و تلاش من برای نجات جان او بی نتیجه ماند.

متهم پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شد.

با گذشت دو ماه از این جنایت قاضی حمزه صورتی – دادستان عمومی و انقلاب نوشهر- برای متهم کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای رسیدگی و محاکمه به دادگاه کیفری استان مازندران فرستاده شد.... / mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
کشتن پدر مقابل چشمان پسرش...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد بی‌رحم همسرش را مقابل چشمان فرزندانش کشت/ جنایتی دوباره پس از آزادی از زندان



قاتل بی رحمی که به اتهام قتل نامزدش دستگیر و به قید وثیقه آزاد شده بود پس از ارتکاب دو قتل دیگر دستگیر و بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، "دانته توماس" که پس از کشتن نامزد سابق خود با ضربات چاقو در مقابل چشمان دو فرزند وی دستگیر شده بود بنا بر حکم قاضی و رضایت دادگاه به قید وثیقه آزاد شده بود، دوباره به اتهام قتل دستگیر شد.

"دانته توماس" در دادگاه هوستون تگزاس به اتهام قتل عمد عمه و پسرعمویش دوباره دستگیر و محاکمه خواهد شد.
 
اجساد قربانیان در مقابل مرکز خرید و یلووبروک هوستون تگزاس که به ضرب گلوله توماس کشته شده بودند کشف شد.
 
"دانته توماس" عمه خود "شارلوت الیس" 68 ساله و پسرعموی نوجوانش را که نامش فاش نشده در مقابل مرکز خرید در حالی به گلوله بست که در 31 ژانویه به قتل نامزدش با ضربات چاقو اعتراف کرده بود.
 
پس از آزادی "توماس" با قرار وثیقه 50 هزار دلاری دوباره پس از 15 روز به اتهام قتل دستگیر شد.

به گفته شاهدان عینی ابتدا "شارلوت" و پسر عمویش به همراه وی داخل کامیون کوچک "توماس" بودند و بحث آن دو برای رانندگی خودرو منجر به پیاده شدن آنان شد و در حالی که "شارلوت" و پسرعموی "توماس" کنار مرکز خرید ایستاده بودند تا به نتیجه ای مسالمت آمیز در خصوص رانندگی برسند با شلیک گلوله "توماس" مواجه گردیدند.
 
انتقال آنان به بیمارستان نتوانست جان آنان را نجات دهد و دو قتل عمد دیگر به پرونده توماس اضافه شد.

به گفته پلیس فقط یک فرد دیوانه قادر به انجام چنین قتل هایی است.

گفتنی است، پس از بررسی صلاحیت عقلانی "دانته توماس" وی در دادگاه هوستون به اتهام سه فقره قتل عمد محاکمه خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران