اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد هزار چهره بازداشت شد


ماموران پلیس آگاهی مردی را که با جعل عنوان‌های مختلف نسبت به کلاهبرداری از هم‌وطنان در چندین استان کشور اقدام کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

خبرگزاری ایسنا: ماموران پلیس آگاهی مردی را که با جعل عنوان‌های مختلف نسبت به کلاهبرداری از هم‌وطنان در چندین استان کشور اقدام کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

چندی پیش شخصی به کلانتری 13 زنجان مراجعه کرد و اظهار داشت برای کمک به پسرم که به جرم مواد مخدر در زندان گرفتار است به دنبال شخصی کار بلد می‌گشتم که با فردی آشنا شدم که خود را مامور حفاظت دادگستری استان معرفی کرد.

شاکی ادامه داد: پس از چند مرتبه ملاقات به وی چندین میلیون تومان پول دادم تا مشکل پسرم را برطرف کند اما این فرد که خود را محسن معرفی کرده بود با گرفتن پول غیبش زد و دیگر خبری از وی نشد.

به علت متواری بودن متهم هم‌چنین حساسیت موضوع پرونده به پلیس آگاهی استان منتقل و در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

پس از چهره‌نگاری و جمع‌آوری اطلاعات، ماموران دریافتند که این فرد به نام حقیقی «سامان» از سابقه‌داران کلاهبرداری و جعل عنوان است که در چندین استان دیگر از کشور هم با جعل عنوان‌های مختلف نسبت به کلاهبرداری از هموطنان اقدام کرده و هم‌اکنون نیز تحت تعقیب پلیس است.

بر اساس این گزارش، ماموران با فعالیت شبانه‌روزی توانستند سرنخی از متهم به دست‌آورده و وی را در یکی مناطق زنجان ردیابی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

با انتقال متهم به اداره‌ی پلیس آگاهی، وی به کلاهبرداری با جعل عنوان‌های مختلف اعتراف کرد و در نهایت با تکمیل پرونده‌ی این مرد هزار چهره به دادسرا منتقل شد.


ویدیو مرتبط :
سوتی های مرد هزار چهره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد هزار چهره سینمای ایران / تصویر



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران  

 

 

پانا: بازیگر نقش مادر رضا عطاران در فیلم «خوابم می‌آد»، مرد هزار چهره سینمای ایران شد.

 

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت

 

سینما و تلویزیون با بازی در فیلم «خوابم میاد» نخستین تجربه کارگردانی رضا عطاران در سینما، تحسین اهالی رسانه و منتقدان را برانگیخت و تبدیل به مرد هزار چهره سینمای ایران شد

 

این هنرمند تا کنون در چند فیلم با لباس زنانه به ایفای نقش پرداخته است اما حضور او در نقش مادر رضا عطاران با گریم و بازی متفاوت نظر داوران جشنواره فیلم فجر را به خود جلب کرد تا آنجا که توانست سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد سی‌امین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر را از آن خود کند..... /پانا