اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد مواد فروش اعدام شد/ 15 سال زندان برای همسر متهم




اخبار حوادث  - مرد مواد فروش اعدام شد/ 15 سال زندان برای همسر متهم

قاچاقچی مواد مخدر که به همراه زن و دخترش دستگیر شده بود به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مأموران انتظامی شهرستان بویین زهرا در پی بررسی‌های پلیسی موفق به دستگیری فردی به نام "ع.عزیزی" 38 ساله شدند که به همراه همسر و دخترش اقدام به حمل و نگهداری مواد مخدر می‌کرد.

پلیس در این رابطه 2 کیلو و 967 کیلوگرم هروئین کشف و همسر 38 ساله و دختر 18 ساله متهم نیز دستگیر شدند.
 
در این اقدام پلیس بخشی از مواد مکشوفه در دست متهم ردیف نخست و بخش دیگری در کیف زنانه کشف شد.
 
متهمان دستگیر شده در ابتدا موضوع را منکر شدند اما با توجه به شواهد به دست آمده ناچار لب به اعتراف گشودند که در نهایت پرونده به مرجع قضایی ارسال شد و در شعبه دادگاه انقلاب این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
دادگاه با بررسی‌های انجام داده و با استناد به ادله و شواهد متقن و مشهود، متهم ردیف سوم که معاونت در همراهی با پدر را داشت در بررسی‌ها از اتهام وارده تبرئه شد.
 
متهم ردیف دوم نیز به حبس ابد محکوم شد اما به دلیل زن بودن متهم و داشتن چند فرزند از جمله یک فرزند معلول، نامبرده به استناد قانون مجازات اسلامی به 15 سال حبس محکوم شد.
 
اما اتهام متهم ردیف نخست محرز شده و با استناد به قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر و مواد 10، 726 و 43 قانون مجازات اسلامی، به اعدام محکوم کرد.
 
رأی صادره به استناد ماده 177 قانون مبارزه با مواد مخدر پس از تأیید از سوی دادستانی کل کشور سحرگاه امروز به اجرا درآمد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فروش همسر برای بدست آوردن پول مواد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

متهم از بازداشتگاه فرار کرد تا خودکشی کند/ پلیس ناجی مرد مواد فروش شد



دادستان عمومی و انقلاب سراب گفت: یک متهم فروش موادمخدر که از بازداشتگاه فرار کرده بود و قصد خودکشی داشت با حضور به موقع ماموران از مرگ حتمی نجات یافت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، میکائیل وطن‌خواه صبح امروز در جمع خبرنگاران از نجات جان یک فراری در سراب خبر داد و گفت: یک متهم فروش مواد مخدر که توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده بود، بعد فرار از بازداشتگاه قصد داشت در یکی از ساختمان‌های نیمه‌کاره اقدام به خودکشی کند که خوشبختانه پلیس توانست با حضور به موقع وی را از مرگ حتمی نجات دهد.

دادستان سراب یادآورشد: طراحی و ساخت بازداشتگاه استاندارد در سراب با پیشرفت 95 درصد صورت گرفته و امیدواریم تا با داشتن بازداشتگاه مناسب و لحاظ اقدامات امنیتی لازم شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

وطن‌خواه به بازگشت یک گمشده بعد از 15 سال به آغوش خانواده‌اش اشاره کرد و گفت: نوجوانی 17 ساله، در حدود 15 سال قبل از خانه پدری خود فرار کرده و 15 سال خانواده خود را در بی‌اطلاعی کامل از وضعیت خود قرار داده بود که چند روز قبل به خانه خود بازگشته و مادر خود را خوشحال کرد اما متاسفانه پدر این گمشده حسرت به دل ماند چرا که عمرش کفاف دیدار مجدد با گمشده‌اش را نداد.

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران