اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش



 

 

 

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش

 

جوان معتادی که با صحنه سازی قصد داشت مرگ همسرش را طبیعی جلوه دهد به قتل او اعتراف کرد.

دوازدهم آذرماه جاری شهروندان در تماس با ۱۱۰، از مرگ زن جوانی در یک منزل مسکونی خبر دادند. به دنبال اعلام این خبر و به دستور سرگرد تاتاری (رئیس کلانتری شهید هاشمی نژاد) ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه واقع در خیابان آیت ا... عبادی عزیمت کردند و با مشاهده صحنه حادثه و مرگ مشکوک زن ۳۳ساله بلافاصله، ماجرا را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقایقی بعد مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم محل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت. شوهر متوفی درباره چگونگی مرگ همسرش به قاضی ویژه قتل عمد گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی و همچنین جابه جا شدن جسد در منزل مسکونی که حکایت از مرگ مشکوک زن جوان داشت ظن مقام قضایی را برانگیخت بنابراین قاضی شاکر دستور بازداشت همسر متوفی و بازجویی از وی را صادر کرد.

متهم این پرونده که در ابتدا سعی داشت مرگ همسرش را خودکشی و یا طبیعی جلوه دهد در پاسخ به سوالات فنی ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد عاجز ماند و در نهایت به قتل همسرش اعتراف کرد او درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: روز حادثه ما از گلمکان به مشهد آمدیم و به منزل خالی از سکنه مادرم رفتیم که امکانات جزئی در آن بود.

وی ادامه داد: من به موادمخدر اعتیاد داشتم و به همین دلیل مورد سرزنش برادرم قرار می گرفتم و او با من بدرفتاری می کرد وقتی خواستم موادمخدر استعمال کنم همسرم سروصدا می کرد از او خواستم تا صدایش را پایین بیاورد که بستگانم متوجه موضوع نشوند اما او همچنان فریاد می زد من که نگران شده بودم گلویش را گرفتم و فشار دادم که در یک لحظه متوجه شدم صورتش کبود شد و بی جان روی زمین افتاد. دست و پایم را گم کردم و مقداری داروی متادون به دهانش ریختم و سپس ماجرای مرگش را به همسایگان اطلاع دادم.... / روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
اهنگ پندار شهاب مظفری | آمدم تا بغلت گیرم و در بر بکشم جام سر مستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل: همسرم سر و صدا می کرد، کشتمش!


گلویش را فشار دادم و چند ثانیه نگه داشتم تا این که دیدم او سیاه شد فرزندم هم در کناری نشسته بود و نگاه می کرد.

خراسان: ظهر روز دوازدهم آذرماه گذشته مردی با کلانتری شهید هاشمی نژاد تماس گرفت و از مرگ همسرش در منزل مسکونی خبر داد.

در پی دریافت این خبر بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعلام شده واقع در بولوار راه آهن عزیمت کردند و با حفظ صحنه حادثه مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور مقام قضایی در محل، تحقیقات در این باره آغاز شد.


مرد 39 ساله ابتدا مدعی شد که همسرش به دلیل اعتیاد به کریستال جان باخته است اما شواهد امر حاکی از ارتکاب یک جنایت بود بنابراین مقام قضایی دستور بازداشت متهم را صادر کرد و او را برای انجام بازجویی در اختیار مأموران کلانتری شهید هاشمی نژاد قرار داد.

 ظهر روز گذشته عامل این جنایت در حالی که تحت الحفظ کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی بود به منزلی که همسرش را در آن به قتل رسانده هدایت شد و به تشریح چگونگی ماجرای قتل پرداخت.


او به قاضی ویژه قتل عمد گفت: به همراه همسر و پسر 5 ساله ام از گلمکان به مشهد آمدیم و به خانه مادرم که خالی از سکنه بود رفتیم تا صبح روز بعد من سر کار بروم.

 وی افزود: چون کلید منزل را نداشتم از بالای در وارد حیاط شدم و در یکی از اتاق های خالی که هیچ چیزی داخل آن نبود با لوله فلزی شعله ای درست کردم تا با آن گرم شویم من لباس هایم را روی فرزندم انداختم و در کنار آن ها خوابیدم صبح روز بعد برای برداشت وجه یارانه از منزل بیرون رفتم چون فقط 2 هزار تومان پول داشتم.


وی ادامه داد: حدود ساعت 10 صبح بود که به منزل بازگشتم و دیدم لب همسرم خونی است او در پاسخ به من گفت: سرم گیج خورد و افتادم. همسرم به دلیل سردرد شدیدی که داشت سر و صدا می کرد من هم خمار بودم و اعصابم به هم ریخته بود.

 به او گفتم سر و صدا نکند که همسایه ها متوجه حضور ما در منزل می شوند و آبرویمان می رود اما او هم چون به کریستال اعتیاد داشت توجهی نمی کرد من مقداری به او شربت ترک اعتیاد دادم ولی باز هم سر و صدا می کرد در این هنگام یقه اش را گرفتم و به داخل اتاق کشاندم وقتی دیدم هنوز سر و صدا می کند.

 گلویش را فشار دادم و چند ثانیه نگه داشتم تا این که دیدم او سیاه شد فرزندم هم در کناری نشسته بود و نگاه می کرد.