اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد معتاد دختربچه ۳ ساله را ربود



«وقتی جواهرات دختر بچه را دیدم وسوسه شدم آنها را بدزدم و با آن مواد‌مخدر بخرم. » این اعترافات مرد سارقی است که دختر بچه‌ای را برای سرقت جواهراتش به خرابه‌ای کشاند اما عاقبت مأموران پلیس او را دستگیر کردند.

روز هفتم اردیبهشت‌ماه زن و مردی به كلانتری 152خانی آباد نو رفتند و اعلام كردند مرد ناشناسی دختر 3ساله‌شان را دزدیده است. مرد جوان كه به‌شدت نگران سرنوشت دخترش بود، گفت: ساعت‌4 بعد از ظهر دختر 3ساله‌ام جلوی در خانه مشغول بازی بود اما چند دقیقه بعد وقتی سراغش رفتم ناپدید شده بود. همان موقع سرتاسر كوچه را دنبالش جست‌وجو كردم اما فایده‌ای نداشت. به‌دنبال این ماجرا مأموران تحقیقات خود را برای یافتن دختر بچه ناپدید شده آغاز كردند.

در همین حال تحقیقات از اهالی محله نشان داد مردی معتاد دختر بچه را دزدیده است. زنی كه این صحنه را دیده بود به پلیس گفت: دختر بچه جلوی درِ خانه‌شان مشغول بازی بود كه مردی معتاد سر رسید و او را بغل كرد و با خودش برد. قبلا مرد معتاد چند مرتبه دیگر هم از اینجا عبور كرده بود و این بار دختر بچه را با خودش برد. این زن در ادامه مشخصات مرد معتاد را نیز به مأموران اعلام كرد و عملیات جست‌وجو برای یافتن وی و نجات دختر 3ساله آغاز شد. مأموران هر جایی كه فكر می‌كردند ممكن باشد مرد معتاد دختر بچه را با خود به آنجا برده باشد جست‌وجو كردند اما فایده‌ای نداشت. هیچ‌كس مردی با چنین مشخصاتی را ندیده بود و معلوم نبود چه بر سر دختر بچه آمده است.

درحالی‌كه 5ساعت از این حادثه می‌گذشت و پدر و مادر دختر 3ساله نگران سرنوشت او بودند مأموران وی را در خرابه‌ای پیدا كردند. دختربچه گریه می‌كرد و دست، صورت و گلویش كبود شده بود. همچنین معلوم شد مرد معتاد گردنبند، دستبند و گوشواره‌های دختر بچه را هم دزدیده است. هرچند كودك ربوده شده در سلامتی كامل قرار داشت اما مرد سارق هنوز دستگیر نشده بود. به این ترتیب تحقیقات برای یافتن متهم آغاز شد.

چند روز قبل درحالی‌كه نزدیك به یك‌ماه از این حادثه می‌گذشت همان زنی كه شاهد ربوده شدن دختر بچه بود مرد معتاد را بار دیگر در كوچه دید و شروع به داد و فریاد كرد. متهم می‌خواست فرار كند اما قبل از آن توسط همسایه‌ها دستگیر شد و دقایقی بعد مأموران او را به كلانتری منتقل كردند. متهم در بازجویی‌های اولیه به ربودن دختر بچه اعتراف كرد و صبح دیروز برای بازجویی به شعبه ششم دادسرای امور جنایی منتقل شد. او در اعترافاتش گفت: آن روز درحالی‌كه نیاز شدیدی به مواد‌مخدر داشتم از كوچه عبور می‌كردم. دختر بچه‌ای را دیدم كه دستبند و گوشواره طلا داشت.

ناگهان وسوسه شدم كه جواهراتش را بدزدم و با پولش مواد‌مخدر بخرم. چون كوچه خلوت بود به او نزدیك شدم و گفتم من دوست پدرت هستم و بیا با هم پیش پدرت برویم. او را بغل كردم و دوان دوان با خودم بردم. وقتی كمی دور شدیم بچه شروع به گریه كرد و من هم او را به خرابه‌ای بردم و طلاهایش را گرفتم و فرار كردم. در ادامه جواهرات را به طلافروشی در عبدل آباد بردم و 95هزار تومان فروختم.براساس این گزارش هم‌اكنون این مرد كه فردی سابقه دار است در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو مرتبط :
ازدواج جنجالی مرد 50 ساله با دختربچه 9 ساله | ویدیو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد معتاد، پسر 17 ساله اش را با چاقو کشت



اخبار حوادث - مرد معتاد، پسر 17 ساله اش را با چاقو کشت

مرد معتاد در یک نزاع خانوادگی در شاهرود با ضربه چاقو پسر 17 ساله اش را از پای در آورد. به گزارش روز گذشته ایرنا ساعت 23:30، یازدهم تیر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی به مرکز فوریت های 110 شهرستان شاهرود اعلام شد.

به گزارش خراسان، در این درگیری، نوجوانی 17 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد که به علت شدت جراحات وارده تلاش گروه پزشکی برای نجات وی نتیجه نداد و جان باخت.

 

به دنبال فوت مصدوم، پلیس برای کشف پرونده، اقدامات خود را آغاز کرد و در بررسی ها مشخص شد، شب حادثه درگیری شدیدی بین حمید پدر 44 ساله خانواده با امیر فرزند خانواده رخ داده است.

حمید که معتاد به مواد مخدر است حین درگیری به سراغ چاقوی آشپزخانه می رود و با یک ضربه به قفسه سینه امیر او را راهی بیمارستان می کند که نوجوان 17 ساله به این علت جان خود را از دست می دهد.

سردار «محمدرضا میرزایی» افزود: قاتل پس از دستگیری و تشریح صحنه، تحویل مرجع قضایی شد.
اخبار حوادث - خراسان