اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد معتاد تالشی همسرش را به آتش کشید



مرد معتاد همسرش را اتش زد,حریق عمدی

مرد معتاد تالشی همسرش را به آتش کشید

مرد معتادی در تالش خانه و همسرش را با هم به آتش کشید.

به نقل از پلیس گیلان، کارآگاهان آگاهی تالش در بررسی حریق منزلی که فوت زن خانه را در بر داشت، به راز مرگ زن خانه پی بردند.

کارآگاهان آگاهی تالش پس از کسب نظر دلیل آتش‌سوزی از آتش‌نشانی و اطمینان از عمدی بودن حریق، تحقیقات خود را  روی شوهر زن متوفی معطوف کردند.

سوابق آزار و اذیت و ضرب و شتم این مرد نسبت به همسرش، کارآگاهان آگاهی را بر آن داشت به انگیزه‌های اختلاف این زن و شوهر پی‌برده و سرانجام مطلع شدند که اعتیاد به مواد مخدر عامل اصلی اختلاف این زوج بود.

جمع‌آوری مستندات و دلایل موجب تنگ شدن عرصه دفاع برای این مرد شده و سرانجام اعتراف کرد که پس از مشاجره لفظی با همسرش در آشپزخانه، نفت در آشپزخانه ریخته و متعاقب آن خانه‌اش را به آتش کشیده و این حادثه مرگ همسرش را نیز در پی داشته است.

این متهم با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مرد مصری خود را به آتش کشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد معتاد همسرش را به آتش کشید


مرد معتادی به دلیل اختلاف با همسرش او را با بنزین به آتش كشید و به قتل رساند.

شرق: مرد معتادی به دلیل اختلاف با همسرش او را با بنزین به آتش كشید و به قتل رساند.

ساعت 13 روز هفتم خرداد از طریق مركز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع آتش‌سوزی در طبقه همكف ساختمانی چهارطبقه واقع در خیابان سپیده شمالی به كلانتری شهرك ولیعصر اعلام و با حضور ماموران و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی 53ساله به نام عباس به علت مصرف شیشه و توهم ناشی از آن منزلش را با بنزین آتش زده و در نتیجه آن، همسر 44ساله وی به نام هاجر دچار سوختگی شدید شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

این زن روز پنجشنبه هفته پیش روی تخت بیمارستان جان باخت. كارآگاهان جنایی بعد از مرگ هاجر تحقیقات در این زمینه را آغاز كردند و با انجام بازجویی‌های اولیه باخبر شدند هاجر روی تخت بیمارستان به فرزندان خود گفته بود عباس خانه را به آتش كشیده است. این زن همچنین در همان روزهای اول ماجرا را برای ماموران كلانتری این‌طور شرح داده بود: «در آشپزخانه در حال پخت غذا بودم كه شوهرم با عصبانیت سراغم آمد و روی گاز بنزین پاشید و به سرعت فرار كرد.»


تجسس‌های ویژه پلیس فاش كرد عباس بعد از برپا كردن آتش از تهران گریخته و در این مدت چند روز را در یك شهر سپری كرده و به سرعت محل سكونت خود را تغییر داده است. در حالی كه تلاش‌ها برای دستگیری مرد معتاد ادامه داشت فرزندان او به پلیس خبر دادند پدرشان به منزل بازگشته است به این ترتیب عباس بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. این مرد در بازجویی‌های اولیه اتهام حریق عمدی را رد كرد اما وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت، پذیرفت همسرش را به قتل رسانده است.

 او گفت: « از حدود هشت سال پیش با همسرم اختلاف داشتم و حتی طی این مدت سه بار حكم طلاق گرفته بودیم. روز حادثه، در حالی‌كه همسرم در آشپزخانه در حال تهیه غذا بود، به پاركینگ خانه رفتم و مقداری از بنزینی را كه برای رقیق كردن رنگ‌های ساختمانی همیشه در پاركینگ نگهداری می‌كردم، برداشتم و مجددا به داخل خانه بازگشتم و در حالی‌كه هاجر هنوز در آشپزخانه بود بنزین را روی اجاق گاز و لباس‌های همسرم ریختم و به سرعت از خانه خارج شدم.»

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر گفت: «با وجود اعترافات صریح متهم درخصوص داشتن اختلافات شدید با همسرش و اعلام کردن این موضوع به عنوان انگیزه اصلی ارتكاب جنایت، تحقیقات تكمیلی و دیگر اظهارات متهم نشان می‌دهد وی به علت شدت مصرف مواد مخدر، طی این مدت دایما در این تصور بود كه اعضای خانواده‌اش در حال خیانت كردن به او هستند و همین موضوع باعث ایجاد اختلافات میان متهم و اعضای خانواده به‌ویژه با همسرش شده بود.»

سرهنگ حاجی‌زاده افزود: «با توجه به دلایل و مدارك به‌دست‌آمده درخصوص ارتكاب جنایت و همچنین اعترافات صریح متهم، دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تكمیلی، در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.»