اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد معتاد از داخل زندان، دختر خردسالش را کشت!



اخبار حوادث - مرد معتاد از داخل زندان، دختر خردسالش را کشت!

مریم کوچولو با خوردن داروی اشتباهی به‌خاطر سرماخوردگی به طرز دردناکی جان خود را از دست داد.

این دختربچه که در تایباد در شرق کشور زندگی می‌کرد از چندی پیش دچار سرماخوردگی شدیدی شد.

زهرا، مادر مریم کوچولو نیز سعی کرد کودکش را با جوشانده‌های گیاهی درمان کند اما حال مریم بدتر شد. زن جوان که در برابر مشکلات زندگی کمرش خم شده بود شب چهارشنبه گذشته به سمت یخچال رفت و شیشه شربت سینه را برداشت. او محتوای شیشه شربت را در قاشق ریخت و به کودکش خوراند. مریم دقایقی بعد بی‌حال شد و به خواب رفت.

زن جوان نیز با یک دنیا اندوه و افسوس از اینکه چرا شوهر معتاد و بی‌مسئولیتش در زندان است و او باید به تنهایی بار سنگین زندگی را بر دوش بگیرد به خواب رفت. او صبح روز بعد با خوشحالی بیدار شد، فکر می‌کرد که حال مریم کوچولو بهتر شده و برای همین شب تا صبح بیدار نشده است اما وقتی به بدن کودک نازنین خود دست زد متوجه شد بدن کودک سرد شده است. او بچه را برگرداند و هرچه صدایش می‌زد جوابی نمی‌شنید. زن با جیغ و فریاد همسایه‌ها را خبر کرد، کودکش دیگر زنده نبود. با گزارش ماجرا به پلیس، به دستور قاضی صابری تحقیقات در این باره آغاز شد.

سرهنگ محمدرضا روحی فرمانده پلیس تایباد در این خصوص  گفت:‌با گزارش موضوع به پلیس 110، مأموران به محل وقوع این حادثه غم‌انگیز که برق مزار نام دارد و در حاشیه شهر تایباد است، اعزام شدند. با حضور کارشناسان سازمان پزشکی قانونی، مرگ کودک تأیید شد و جسد وی به سردخانه بیمارستان انتقال یافت. وی خاطر نشان کرد: تحقیقات ابتدایی حاکی از آن است که پدر افیونی مریم کوچولو داروی متادون را در شیشه شربت سینه ریخته و آن را داخل یخچال گذاشته و زن جوان که از این موضوع بی‌اطلاع بوده، دارو را به عنوان شربت سرماخوردگی به کودک خود خورانده است. 

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
اخرین ودا مرد سوری از دختر خردسالش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد معتاد، دختر 19ساله را با تبر کشت




اخبار حوادث - مرد معتاد، دختر 19ساله را با تبر کشت

صبح روز گذشته ماموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، از وقوع جنایتی هولناک در منطقه «مهرمادر» مشهد خبر دادند و بدین ترتیب با حضور قاضی موحدی راد در منزل مسکونی محل جنایت بررسی ها در این باره آغاز شد. جسد مربوط به دختری حدود ۱۹ساله بود که اوایل بامداد با ضربه تبر کشته شده بود.

به گزارش خراسان مادر این دختر به مقام قضایی گفت: مدتی قبل مرد معتادی که حدود ۳۳سال دارد مرا به عقد موقت خود درآورد اما او همیشه حقوق ماهیانه ای را که پس از مرگ همسرم دریافت می کردم برای تامین هزینه های اعتیادش از من طلب می کرد.

این زن ۴۸ساله مدعی شد: ساعت حدود ۲ بامداد بود که او از روی در وارد منزلم شد من و دخترم خواب بودیم که هراسان از خواب پریدیم و او درحالی که ضرباتی به سروصورتم می زد مرا به داخل اتاق کشید در همین حال دخترم بین ما قرار گرفت تا او مرا کتک نزند که ناگهان همسرم تبر را برداشت و با آن ضربه ای به سر دخترم زد که او در دم جان سپرد.

این زن در ادامه اظهاراتش گفت: شب قبل از این حادثه نیز او با آب جوش صورتم را سوزانده بود تا پول هایم را بگیرد او پس از ارتکاب جنایت با برداشتن پول ها و مدارک من متواری شد.

این گزارش حاکی است: به دستور قاضی موحدی راد، تحقیقات پلیس برای دستگیری ضارب فراری آغاز شد و جسد دختر جوان نیز برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.
  اخبار حوادث - خراسان