اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد عنکبوتی گردشگران را به «دبی» می كشاند



 

 

مرد عنکبوتی گردشگران را به «دبی» می كشاند

 

 

مرد عنکبوتی فرانسوی با بالارفتن از بلندترین برج جهان گردشگران را به «دبی» می كشاند.«آلین روبرت» (Alain Robert) یا همان مرد عنکبوتی ۴۸ ساله فرانسوی قصد دارد پس از بالا رفن از «برج ایفل» در «پاریس» و «خانه اپرا» در «سیدنی»، از «برج خلیفه»،بلندترین برج جهان در شهر «دبی» در «امارات متحده عربی» نیز بالا برود.

 

به گزارش عرب نیوز،از زمان اعلام این خبر، تقاضا برای سفر به دبی رشد چشمگیری داشته و پیش بینی می شود هزاران گردشگر برای تماشای بالارفتن مرد عنکبوتی از برج ۸۲۸ متری راهی این شهر شوند.

البته مقامات صنعت گردشگری امیرنشین دبی در ماههای گذشته نیز اقدامات زیادی را در جهت جذب گردشگران كشور ناآرام مصر به این امیرنشین انجام داده اند كه از آن جمله می توان به برگزاری جشنواره های خرید در ماه های فوریه و مارس اشاره كرد، این درحالی است كه درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری، در حدود ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی این امیرنشین را تشكیل می دهد.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
مرد عنکبوتی فرانسوی در دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهریه ۴ سكه ای مرد معتاد را به دادگاه كشاند



 

مهریه ۴ سكه ای  مرد معتاد را به دادگاه كشاند

 

 

زنی با دادخواست مهریه ۴ سكه ای خود شوهر معتاد به شیشه اش را به دادگاه خانواده كشاند.زنی با حضور در شعبه ۲۳۵مجتمع قضایی خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه ۴ سكه ای اش را از شوهرش ارائه داد.

وی ادامه داد: شوهرم معتاد به شیشه است و از دادن مهریه ام امتناع می كند و من درخواست مهریه داده ام تا از سوی قانون بتوانم آن را بگیرم.

زن در مقابل قاضی این شعبه بیان كرد: ما حدود ۸ سال است كه با هم زندگی می كنیم و یك دختر ۶ ساله نیز داریم.

وی افزود: من قصد جدایی از شوهرم را ندارم ، مهریه ام را می خواهم و در كنار مهریه، نفقه مشخصی از او می خواهم تا بتوانم بهتر زندگی كنم. شوهرم اموال بسیاری دارد، اما بسیار خسیس است و تمام اموالش را خرج مصرف مواد می كند.

وی ادامه داد: من پولی ندارم تا بتوانم خرجی و مهریه همسرم را پرداخت كنم، در واقع شغل من دلالی است و نمی توانم از عهده پرداخت بر آیم.

مرد بار دیگر در مقابل قاضی، تصریح كرد: شغل من كم در آمد است و نمی توانم خرجی و مهریه ۴ سكه ای زنم را بپردازم.

قاضی رسیدگی كننده به این پرونده، مرد را به پرداخت مهریه زن و همچنین به پرداخت ماهانه ۲۵۰ هزار تومان به عنوان نفقه محكوم كرد.... / خبرگزارى فارس