اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد عاشق (+عکس)



یک استرالیایی با وجود سوختن صورت نامزدش اما با او ازدواج کرد و هم اکنون برای گذراندن ماه عسل در جزایر مالدیو به سر می برند.

به گزارش عصرایران به نقل از سی ان ان، انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی موجی از تحسین کاربران را به دنبال داشت.

"توریا" دختر استرالیایی که در مزون لباس فعالیت می کرد در آتش سوزی جنگل های استرالیا در سال 2011 میلادی، 80 درصد از بدنش سوخت اما حدود 100 عمل جراحی نتوانست چهره قبلی اش را برگرداند.

با این حال "مایکل هوسکین" تصمیم گرفت بدون توجه به چهره فعلی نامزدش، به رابطه عاطفی اش ادامه دهد و ازدواج کنند.

این مرد استرالیایی حتی از شغل خود در پلیس استرالیا هم استعفا داد و به کار کوچکی و 4 ساعت کار در روز اکتفا کرد تا زمان بیشتری را در کنار همسرش باشد.

اخبار,اخباراجتماعی ,  مرد  عاشق

 

اخبار,اخباراجتماعی ,  مرد  عاشق

 

اخبار,اخباراجتماعی ,  مرد  عاشق

 اخبار  گوناگون  -  عصر  ایران


ویدیو مرتبط :
آموزش نقاشی صورت کودکان: مخصوص مرد عنکبوتی هایی که عاشق مرد عنکبوتی هستند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد قد بلندی که عاشق بچه دزدی است!+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد قد بلندی که عاشق بچه دزدی است!+عکس

فرزند خردسال یک پرستار مفقود شده و تلاش پرستار برای یافتن فرزند، او را متوجه راز مرد قدبلند می کند؛ مردی که عاشق بچه دزدی است.

یکی از تازه ترین فیلمهای ژانر رازآمیز سینمای هالیوود فیلمی است با عنوان «مرد قدبلند». فیلمی که توسط «پاسکال لوگی یِر» ساخته شده و داستان آن درباره مادری است که فرزند خردسالش به طرزی مشکوک، مفقود می شود و تلاش مادر برای یافتن فرزند او را متوجه راز مرد قدبلند می کند؛ مردی که کارش بچه دزدی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش imdb «جسیکا بیل» در این فیلم نقش اصلی فیلم را ایفا کرده یعنی مادری به نام «جولیا دِنینگ» که پرستار است و همسرش هم مرده؛ این زن فرزندش را گم کرده است. گویا پاسکال لوگی یِر که خود فیلمنامه نویس اثر بوده خط اصلی داستانی فیلم را براساس افسانه ای محلی متعلق به مردم شهری کوچک با نام کریس راک نگاشته است. در مرکزیت داستان «جولیا دنینگ» بر سر یافتن نشانی از مرد قدبلند با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو شده و حقیقتی شگفت آور برای او برملا می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«مرد قدبلند» با بودجه 18میلیون دلاری ساخته شده و محصول مشترک فرانسه، کانادا و ایالات متحده است. «ترس، شکل جدیدی می گیرد» شعار تبلیغاتی این فیلم بوده و «جودِل فرلَند» و «استیفن مک هتی» دیگر بازیگران آن هستند. این فیلم ظرف چهار روز آینده اکران سراسری خود را آغاز خواهد کرد./شبکه ایران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب