اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد شیشه ای صندوقچه طلاها را دزدید



 

مرد شیشه ای صندوقچه طلاها را دزدید

 

مردی كه با تخریب در خانه همسایه ها، اموالشان را سرقت كرده و متواری شده بود، دستگیر شد.به گزارش «جام جم»، ۲ هفته پیش یك خانواده تهرانی وقتی از مهمانی به خانه شان در غرب تهران بازگشتند، متوجه شدند در ورودی آپارتمان تخریب و صندوقچه حاوی پول، طلا و چندین سند ملكی از خانه شان سرقت شده است. مرد صاحبخانه در تماس با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران ماجرا را خبر داد.

 

ماموران با حضور در محل سرقت و بررسی موضوع، تحقیقاتشان را شروع كردند.

در همین حال شكایت های دیگری نیز در اختیار پلیس قرار گرفت كه نشان می داد اموال چند خانه دیگر نیز به همین شیوه سرقت شده است.

در بررسی این پرونده ها معلوم شد تعدادی از مالباخته ها ساكنان یك مجتمع مسكونی بوده و مابقی در مجتمع های نزدیك آنها سكونت داشته اند.

ردپای یك معتاد آشنا در سرقت ها

ماموران با احتمال این كه سارق آشنایی كامل با محل های سرقت داشته است، به تحقیقات نامحسوس ادامه دادند تا این كه پی بردند پسر یكی از همسایه ها موادمخدر (شیشه) مصرف می كند و چندین بار به اتهام سرقت از منازل دستگیر شده است.

دستگیری دزد فراری هنگام آخرین سرقت

ماموران، جوان معتاد را به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار دادند تا این كه چند روز پیش سارق فراری را در حالی كه اموال خانه یكی از شهروندان را دزدیده و در خیابان با خود محل می كرد، شناسایی و وی را دستگیر كردند.

با كشف و ضبط اموال دزدی، متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.

اعتراف دزد معتاد

مرد سارق در بازجویی به پلیس گفت: چند سالی است معتاد شده و برای تامین هزینه موادمخدرم، اموال و پول های خانواده ام را سرقت می كردم. والدینم چند بار مرا برای ترك اعتیاد به كمپ بردند ولی هر بار كاری می كردم تا صاحبان كمپ ها مرا از آنجا بیرون كنند.

متهم به سرقت اضافه كرد: وقتی به خانه برمی گشتم، سرقت هایم را از سر می گرفتم تا این كه به سرقت اموال همسایه ها روی آوردم.

به این صورت كه رفت و آمد همسایه ها را زیرنظر می گرفتم و با اطمینان از این كه آنها در خانه هایشان نیستند، در ورودی آپارتمان ها را با دیلم تخریب و پس از سرقت پول، طلا و سند مالكیت فرار می كردم. اموال دزدی را هم به كمك چند مرد معتاد می فروختم.

وی افزود: با فروش اموال مسروقه پول های به دست آمده را صرف خرید مواد مخدر می كردم.

بنابر این گزارش، معتاد سارق با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه ۱۱ دادسرای ناحیه ۵ تهران روانه زندان شد..../جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
آموزش تله گذاری با صندوقچه+ یک صندوقچه عجیب ماین کرافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصمیم شوم مرد شیشه ای برای قتل خانواده



 

 

تصمیم شوم مرد شیشه ای برای قتل خانواده

مردی كه پس از استعمال ماده مخدر شیشه و قرص های روانگردان دچار توهم شده و تصمیم به قتل عام خانواده اش گرفته بود، پس از زخمی كردن ۳ تن از آنها توسط ماموران انتظامی پاكدشت دستگیر شد.

 

مردی كه پس از استعمال ماده مخدر شیشه و قرص های روانگردان دچار توهم شده و تصمیم به قتل عام خانواده اش گرفته بود، پس از زخمی كردن ۳ تن از آنها توسط ماموران انتظامی پاكدشت دستگیر شد.

چند روز پیش مردی در حال رفتن به محل كارش در خاتون آباد پاكدشت متوجه شد مردی چاقو به دست در خیابان فردی میانسال را تعقیب می كند و قصد جان او را دارد.

مرد رهگذر با دیدن این ماجرا با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از ماموران تقاضای كمك كرد.

ماموران با حضور در محل حادثه پی بردند كه مرد چاقو به دست ۲ مرد و یك زن را در خیابان زخمی كرده و با حمله ور شدن به سمت مردمی كه قصد سد كردن راهش را داشته اند، باعث ایجاد وحشت و ناامنی در شهر شده است.

ماموران با اطلاعاتی كه از شاهدان حادثه به دست آوردند، به جستجوی مرد چاقو به دست پرداختند و ۳ زن و مرد زخمی را برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

جستجوهای پلیسی ادامه پیدا كرد تا این كه ماموران پی بردند مرد مورد نظر چند خیابان پایین تر در تعقیب اعضای خانواده اش است.

● پلیس، مرد شرور را متوقف كرد

ماموران با اطلاع از موضوع به تعقیب مرد شرور ادامه دادند و با شناسایی مرد چاقو به دست در خیابان، با اخطار از او خواستند خود را تسلیم پلیس كند؛ اما وی بی آن كه به اخطارهای ماموران توجهی كند، به سوی آنها حمله ور شد.

در همین موقع ماموران با قانون به كارگیری سلاح به سوی مرد شرور شلیك و او را از ناحیه ۲ پا زخمی كردند.

پس از آن، ماموران، مرد چاقو به دست به نام رامین را بازداشت و به بیمارستان منتقل كردند. روز بعد، پس از انتقال وی به پلیس آگاهی پاكدشت، تحقیقات از او آغاز شد.

ماموران ابتدا به بررسی سوابق كیفری متهم پرداختند و پی بردند او چند بار به اتهام درگیری خیابانی، نزاع دسته جمعی، شرارت، اختلاف حساب مالی روانه زندان شده و از اراذل و اوباش پاكدشت است.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران دوباره به تحقیق از متهم پرداختند كه وی از شرارت های خود پرده برداشت.

● اعتراف متهم شیشه ای

متهم در اظهاراتش گفت: با خانواده ام اختلاف حساب مالی داشتم. روز حادثه پس از استعمال مواد مخدر (شیشه) و استفاده از قرص های روانگردان دچار توهم شدم و تصمیم به قتل اعضای خانواده ام گرفتم.

وی افزود: با چاقویی كه به همراه داشتم، به سوی آنها حمله ور شدم. اعضای خانواده با دیدن من وحشت كرده و قصد فرار داشتند كه مانع شدم و در همین موقع پدر، عمویم و همسرم را با ضربه های چاقو زخمی كردم.

متهم افزود: دیگر اعضای خانواده برای نجات جان خود از خانه فرار كردند كه من هم چاقو به دست خانه را ترك كردم و در تعقیب آنها بودم.

هر فردی را كه در خیابان سد راهم می شد، با چاقو تهدید به مرگ می كردم.

همچنان در تعقیب اعضای خانواده بودم كه ماموران سد راهم شدند.

سرهنگ زنده شو، فرمانده انتظامی پاكدشت در این زمینه به خبرنگار ما گفت: پس از ثبت اظهارات متهم، او اكنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از وی در حالی ادامه دارد كه وضعیت مصدومان حادثه، رضایت بخش اعلام شده است.

گزارش : جام جم آنلاین