اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد شیشه‌ای نوزادش را در بیابان رها كرد



اخبار حوادث -  مرد شیشه‌ای نوزادش را در بیابان رها كرد

نوزادی 11 ماهه كه بر اساس توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مركزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی‌نجات یافت.

 به گزارش قانون،  24 فروردین امسال مأموران انتظامی‌كلانتری مركز شهرستان خنداب که حکم جلب مرد جوانی را داشتند، راهی یکی از روستاهای اطراف شهرستان شدند. اما زمانی كه به در خانه مرد جوان رسیدند همسر او به پلیس گفت:« شوهرم امروز صبح پس از مصرف شیشه کودک 11 ماهه ام را در آغوش گرفت و از خانه خارج شد. تا الان هم برنگشته است. » در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان‌این شهرستان موفق شدند مرد جوان را در یکی از محلات دستگیر کنند اما کودکی به همراه او نبود.

 

 با توجه به وضعیت اعتیاد متهم و وجود علائم مصرف شیشه و گفته‌ها و پراكنده گویی‌های وی و اعلام بی‌اطلاعی از وجود نوزاد، مأموران انتظامی‌به او مظنون شده و تحقیقات برای یافتن نوزاد در دستور كار قرار گرفت.

 

 سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند»، فرمانده انتظامی‌شهرستان خنداب  در‌این رابطه گفت:« از صحبت‌های  متهم مشخص شد وی با توجه به اثرات مصرف شیشه دچار توهم شده و با گمان‌اینكه فرزندش نوزاد شیطان است، او را در بیابان و در نقطه‌ای نامعلوم رها كرده است. با برملا شدن‌این موضوع بلافاصله چندین تیم گشتی برای یافتن کودک به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتی نوزاد گریان داخل یك كاپشن مشكی در نزدیكی مسیر یك رودخانه پیدا و تحویل مادرش شد.

 

متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.

اخبار حوادث - قانون

 


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بیماری که توسط بیمارستان در بیابان رها شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد شیشه‌ ای نوزادش را در بیابان رها كرد!


نوزادی 11 ماهه كه بر اساس توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مركزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی‌ نجات یافت.

روزنامه قانون: نوزادی 11 ماهه كه بر اساس توهمات شیطانی پدر شیشه‌ای خود در بیابان‌های شهرستان خنداب استان مركزی رها شده بود، در اقدام سریع مأموران پلیس از مرگ حتمی‌نجات یافت.

24 فروردین امسال مأموران انتظامی‌كلانتری مركز شهرستان خنداب که حکم جلب مرد جوانی را داشتند، راهی یکی از روستاهای اطراف شهرستان شدند. اما زمانی كه به در خانه مرد جوان رسیدند همسر او به پلیس گفت:« شوهرم امروز صبح پس از مصرف شیشه کودک 11 ماهه ام را در آغوش گرفت و از خانه خارج شد. تا الان هم برنگشته است. »

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان‌این شهرستان موفق شدند مرد جوان را در یکی از محلات دستگیر کنند اما کودکی به همراه او نبود.
 
با توجه به وضعیت اعتیاد متهم و وجود علائم مصرف شیشه و گفته‌ها و پراكنده گویی‌های وی و اعلام بی‌اطلاعی از وجود نوزاد، مأموران انتظامی‌به او مظنون شده و تحقیقات برای یافتن نوزاد در دستور كار قرار گرفت.

 سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند»، فرمانده انتظامی‌شهرستان خنداب  در‌این رابطه گفت:« از صحبت‌های  متهم مشخص شد وی با توجه به اثرات مصرف شیشه دچار توهم شده و با گمان‌اینكه فرزندش نوزاد شیطان است، او را در بیابان و در نقطه‌ای نامعلوم رها كرده است. با برملا شدن‌این موضوع بلافاصله چندین تیم گشتی برای یافتن کودک به محل اعزام شدند و بعد از ساعاتی نوزاد گریان داخل یك كاپشن مشكی در نزدیكی مسیر یك رودخانه پیدا و تحویل مادرش شد.

متهم نیز با قرار قانونی روانه زندان شد.