اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد سنگدل روی زن و فرزندانش اسید پاشید!


یک مرد پاکستانی پس از شدت گرفتن دعوای خانوادگی روی همسر و دو فرزندش اسید پاشید.

خبرگزاری ایسنا: یک مرد پاکستانی پس از شدت گرفتن دعوای خانوادگی روی همسر و دو فرزندش اسید پاشید.

این حادثه در شهر «حافظ‌آبادِ» ایالت «پنجاب» در پاکستان رخ داد و به گفته پلیس محلی این ایالت، هر سه قربانی دچار جراحات جدی شده‌اند و هم‌اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند.

پلیس پنجاب این مرد را که شغلش نقاشی است، بازداشت و اعلام کرد: پدر این خانواده که به موادمخدر اعتیاد داشته از همسرش تقاضای پول می‌کند و وقتی با مخالفت او مواجه می‌شود روی زن بیچاره و همچنین دختر هشت ساله و پسر چهارساله‌شان اسید می‌ریزد.

به گزارش خلیج تایمز، حال مادر بچه‌ها به دلیل بالا بودن شدت سوختگی وخیم است اما حال فرزندان او رو به بهبودی است و خطر جدی آنها را تهدید نمی‌کند.


ویدیو مرتبط :
پدرم با کمک برادرم به صورتم اسید پاشید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد انتقامجو به همسرش اسید پاشید



مرد انتقامجو به همسرش اسید پاشید

مردی که در پی انتقامگیری از همسر سابق خود، او را در یکی از محله‌های شهرستان بهارستان با اسید سوزانده بود، همراه دو همدستش از سوی پلیس اطلاعات و امنیت این شهر دستگیر شد.

حوادث - به گزارش جام جم، سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران در این باره گفت: اوایل اردیبهشت امسال ماموران کلانتری بخش بوستان در پی گزارش مردمی از وقوع یک مورد اسیدپاشی با خبر شدند و با اعزام به محل حادثه، مشاهده کردند زن جوانی با اسید مورد حمله قرار گرفته است.

وی افزود: ماموران، زن مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند و با تلاش پزشکان وی از مرگ نجات یافت.
با تشکیل پرونده ای دراین رابطه، تحقیق از همسایه ها آغاز و معلوم شد آنها شب حادثه با شنیدن فریاد های زن همسایه، سراسیمه از خانه هایشان خارج شده و او را در حالی که با اسید سوزانده شده بود، در خیابان مشاهده کرده، اما اثری از فرد اسید پاش پیدا نکرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: ماموران با حضور در بیمارستان و تحقیق از زن جوان متوجه شدند او پیش از این به عقد موقت مردی درآمده و پس از مدتی با بروز اختلاف هایی از او جدا شده، اما مزاحمت های این مرد ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مشخص شد شب حاثه شاکی هنگام گذاشتن سطل زباله در خیابان، ناگهان در تاریکی شب متوجه مردی می شود که وی ظرف محتوی اسید را روی صورت و بدنش ریخته و سراسیمه فرار کرده است.

عبدالمالکی افزود: در ادامه مشخص شد، زن جوان گمان می برد مرد اسیدپاش، شوهر صیغه ای سابقش باشد؛ چرا که پیش از این چند بار او را تهدید کرده است.
با اطلاعات به دست آمده، جستجو برای دستگیری این مرد به عنوان تنها مظنون پرونده آغاز و معلوم شد، متهم مخفیگاه خود را مدام تغییر می دهد. در این شرایط پرونده با هماهنگی قضایی برای ادامه تحقیقات و دستگیری متهم فراری در اختیار ماموران اداره پلیس اطلاعات ـ امنیت شهرستان بهارستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یاد آور شد: تحقیقات ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران مخفیگاه متهم به اسیدپاشی را شناسایی و او را در شهرستان بهارستان دستگیر کردند.
متهم با انتقال به اداره پلیس اطلاعات ـ امنیت این شهر در بازجویی به اسیدپاشی اعتراف و عنوان کرد، درپی کینه ای که از این زن به دل گرفته، درصدد انتقامگیری از او بوده است.

وی افزود: در ادامه مشخص شد، متهم چند بار با سد کردن راه زن جوان در خیابان و تهدید به مرگ، قصد باج خواهی داشته اما موفق نشده تا این که موضوع انتقامگیری از شاکی را با دو نفر از دوستانش در میان گذاشته و به کمک آنها مقداری اسید تهیه کرده و شب حادثه با اطمینان از تنها بودن زن جوان در خانه اش، همراه دوستانش در نزدیکی خانه او کمین می کند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: سپس با دیدن زن جوان در خیابان، اسید را روی صورت و بدن او پاشیده و سراسیمه با ملحق شدن به دوستانش ـ که در خیابان کشیک می دادند ـ از محل متواری می شوند.

وی یادآور شد: درپی اعتراف متهم، دو همدست وی نیز دستگیر شدند و به همدستی با مرد اسیدپاش اعتراف کردند.
بنا بر این گزارش، برای متهمان از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد./جام جم