اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد سارق، چادر به سر در دام پلیس افتاد



فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان گفت: مرد سارق چادر به سر، حین سرقت در یکی از مجتمع های مسکونی شهر زنجان در دام پلیس گرفتار شد.

سرهنگ ایرج خانی پور، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: وقتی ماموران در جریان مفقود شدن کپسول های آتش نشانی یکی از مجتمع های مسکونی شهر زنجان قرار گرفتند، به صورت نامحسوس محوطه مجتمع را زیر نظر گرفتند تا بلکه راز این سرقت ها که اهالی را نگران کرده بود برملا شود.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی به یک زن چادری که وارد مجتمع می شد مشکوک و حرکات او را زیر نظر قرار دادند، اظهار کرد: رفتار این مرد زن نما باعث شد تا ماموران فرد مظنون را به داخل خودرو هدایت کرده و پی به راز چادر و سرقت کپسول آتش نشانی این مجتمع مسکونی پی ببرند.

خانی پور، افزود: این سارق که حدود 34 ساله به نظر می رسید به منظور بازجویی و تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد و اعتراف به سرقت چهار دستگاه کپسول شش کیلویی و یک دستگاه دوربین عکاسی از مجتمع های مسکونی کرد.

وی تصریح کرد: این سارق که با استفاده از شگرد سرکردن چادر و حمل یک چمدان دست به سرقت می زد، ظهر پنجشنبه /21بهمن جاری/ از سوی پلیس زنجان دستگیر شد.

 

اخبار  حوادث  - ایرنا


ویدیو مرتبط :
سارق بدشانسی که در دام پلیس افتاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد هرزه‌نگار به دام پلیس لندن افتاد



مرد هرزه‌نگار به دام پلیس لندن افتاد

پلیس لندن در جریان برگزاری مراسم اختتامیه المپیك مردی را به اتهام توزیع تصاویر هرزه‌نگاری در اینترنت دستگیر كرد.

بنابر اعلام پلیس لندن، این مرد 49 ساله اقدام به اشتراك گذاشتن تصاویر و اطلاعات كودكان مورد تجاوز قرار گرفته در شبكه اجتماعی توییتر كرده بود.

پلیس لندن اعلام كرد: نیروهای پلیس با شناسایی منزل متهم به محل اعزام شدند و او را در خانه‌اش دستگیر كردند. پلیس لندن همچنین از دستگیری یك زن 47 ساله خبر داد كه با قید وثیقه آزاد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، پلیس لندن در بررسی منزل متهم چندین دستگاه رایانه پیدا و بررسی محتویات آنها را آغاز كرد./ایسنا