اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد زن نما، پسران عاشق پیشه را نقره داغ می كرد



 

كلاهبرداری,كلاهبرداری از زنان

 

مردی كه در فضای اینترنت خود را دختر معرفی و پس از ارتباط اینترنتی با پسران جوان، از آنها كلاهبرداری می كرد، تحت تعقیب پلیس فتای تهران قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش فردی با حضور در دادسرای جرایم رایانه ای تهران از دختری جوان به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد. با تشكیل پرونده، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد.

شاكی به پلیس گفت: چندی پیش در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم. پس از مدتی با او ـ كه ادعا می كرد خانواده سرشناس و پولداری دارد ـ دوست شدم و ارتباطمان از طریق اینترنت ادامه یافت. چند بار از او خواستم همدیگر را ملاقات كنیم، اما خواسته ام را نمی پذیرفت.

وی اضافه كرد: دختر مورد علاقه ام با ادعای این كه خانواده اش به دوستی اینترنتی اهمیت نمی دهند، از من خواست مدتی صبر كنم تا مقدمات ملاقات مرا با خانواده اش فراهم كند. در این مدت او به عناوین مختلف از من پول می خواست و من هم پول ها را به یك شماره حساب واریز می كردم. شاكی یادآور شد: به خاطر علاقه ای كه به دختر جوان پیدا كرده بودم، به خواسته هایش عمل می كردم تا این كه از هفته گذشته ارتباط اینترنتی او یكباره با من قطع شد. پس از چند روز یك پیام اینترنتی از او دریافت كردم مبنی بر این كه خوب فریبم را خوردی و پول هایت را از دست دادی. همان جا متوجه شدم دختر جوان شیاد بوده است.

 

شكایت ها یكی پس از دیگری

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، تحقیقات در این ارتباط ادامه یافت تا این كه چند مرد جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس فتای آگاهی تهران، شكایت های مشابهی را مطرح كردند.

با تحقیق از شاكیان معلوم شد، همگی آنها پس از آشنایی اینترنتی با یك دختر جوان، از سوی او فریب خورده و مورد كلاهبرداری قرار گرفته اند.

 

زن كلاهبردار، مرد از آب در آمد!

در ادامه بررسی های پلیسی معلوم شد فردی كه با شاكیان مرد در فضای اینترنت ارتباط دوستی برقرار و از آنها كلاهبرداری كرده، یك مرد بوده كه با معرفی خود به عنوان یك دختر جوان، آنها را به دام انداخته است. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند متهم فراری با مدارك جعلی در یكی از بانك های جنوبی تهران حساب پس انداز افتتاح كرده و از شاكیان می خواسته پول ها را به آن حساب واریز كنند. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جستجو برای دستگیری كلاهبردار زن نما ادامه دارد..../ جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هنر پیشه زن ایرانی که با تغییر جنسیت مرد شد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن شیاد، پسران عاشق پیشه را سرکیسه می‌کرد



زنی شیاد که با معرفی خود به عنوان دختری جوان در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از 47 میلیون ریال از جوان مشهدی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از مردی جوان در یکی از شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

 وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد این فرد از طریق یکی از شبكه های اجتماعی با خانمی با نام مستعار مهلا که خود را مامور و مدیر یک مهد كودك در شهر مشهد معرفی کرده آشنا شده است.

سرهنگ جهانشیری ادامه داد: پس از جلب اعتماد و وعده ازدواج؛ این زن شیاد به بهانه عزیمت به سفر مبلغی حدود 40میلیون ریال وجه نقد و یك دستگاه تلفن همراه هوشمند به همراه یک سیم کارت به مبلغ 7 میلیون ریال از مرد جوان کلاهبرداری و متواری شده است.

وی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مهندسی اجتماعی متهم 49 ساله به نام مریم را که با گذاشتن تصویر دختری جوان در پروفایلش اقدام به کلاهبرداری از شاکی پرونده کرده بود را در یکی از مناطق شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی گفت: جعل عنوان همانطور که در فضای واقعی جرم محسوب می شود در فضای سایبری نیز جرم بوده و علاوه بر شاکی خصوصی قانون نیز مدعی خواهد بود.

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبر نگاران