اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد در دادگاه: زنم دائم مرا كتك می‌زند!


همسرم با بهانه‌تراشی‌های مختلف مرا کتک می‌زند و من حتی جرات ندارم به او اعتراض کنم زیرا منزل را ترک می‌کند.

همسرم با بهانه‌تراشی‌های مختلف مرا کتک می‌زند و من حتی جرات ندارم به او اعتراض کنم زیرا منزل را ترک می‌کند.

 این مرد با حضور در دادگاه خانواده ضمن ارائه دادخواست طلاق خطاب به رییس شعبه مدعی شد: چهار سال است که با همسرم ازدواج کرده‌م و در این مدت جایگاه من و او به طور کلی تغییر کرده است. در این سال‌ها هیچ‌گاه این احساس را نداشتم که من مرد خانواده هستم.

وی ادامه داد: همسرم کارمند یک اداره است و به دلیل نوع شغلش در ماه به چندین شهر سفر می‌کند. در این مدت من باید از کودک یک ساله‌مان نگهداری کنم. در واقع نقش زن را در خانواده ایفا می‌کنم.

این مرد که 32 سال سن داشت، اضافه کرد: بعد از گذشت دو سال از زندگی مشترکمان من از کار اخراج شدم و تا امروز نتوانسته‌ام شغلی مرتبط با رشته تحصیلی‌ام پیدا کنم. از آن زمان به بعد همسرم هزینه‌های منزل را تامین می‌كرد اما بعد از گذشت مدت کوتاهی رفتارش تغییر کرد.

وی در حالی که سعی می‌کرد بغضش را پنهان کند، افزود: همسرم بارها به بهانه‌های مختلف مرا کتک زده اما من به خاطر حفظ زندگی مشترکمان هیچ‌گاه به او اعتراض نكرده‌ام. همین سکوت من باعث از هم‌ پاشیدن زندگی‌مان شد.

همسر این مرد نیز که در دادگاه حضور داشت اظهار كرد: همسرم به فردی مصرف‌کننده تبدیل شده و آن‌قدر تنبل است که حاضر نیست از شغلی مرتبط با مدرک تحصیلی‌اش به کار دیگری روی آورد.

وی گفت: هر بار که از محل کار به منزل باز می‌گردم سوال‌های او شروع می‌شود. گاهی اوقات سوالاتش به قدری توهین‌کننده است که من کنترل خود را از دست می‌دهم و او را کتک می‌زنم؛ ‌البته او نیز ضربه‌های مرا به خوبی پاسخ می‌دهد.

مرد عنوان کرد: سوال‌هایی از این قبیل که شهرهای مختلف چگونه شب را می‌گذرانی، سوال‌هایی توهین‌آمیز است؟ من این‌گونه سوالات را حسب دلسوزی و نگرانی می‌پرسم و هدفم تحت هیچ شرایطی توهین نیست اما او نگرانی یک مرد را درک نمی‌کند.

وی ادامه داد: دیگر حاضر به ادامه زندگی با همسرم نیستم و تمامی حق و حقوق او را به طور کامل پرداخت خواهم کرد و طبق خواسته همسرم حضانت فرزند تا همیشه بر عهده من است.

 قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکم به طلاق داد.

منبع: ایسنا





ویدیو مرتبط :
كتك و كتك كاری در فیلم ابر قهرمانان یا(kick. Ass)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد: زنم مرا به فساد اخلاقی کشاند


جدایی خواهرم از شوهرش ضربه روحی بسیار سنگینی برای خانواده ام بود و این مسئله پدر و مادرم را دچار افسردگی شدیدی کرد. جدایی خواهرم از شوهرش ضربه روحی بسیار سنگینی برای خانواده ام بود و این مسئله پدر و مادرم را دچار افسردگی شدیدی کرد. در آن شرایط من تصمیم گرفتم ازدواج کنم تا شاید تغییری در زندگی مان به وجود بیاید و خودم نیز از تنهایی در بیایم اما افسوس که با این تصمیم عجولانه نه تنها شرایط خانه بهتر نشد بلکه سرنوشتم را خراب کردم و در منجلاب فساد و اعتیاد غوطه ور شدم.


مرد جوان در مرکز مشاوره پلیس خراسان رضوی افزود: یک روز که مادرم را دکتر برده بودم در اتاق انتظار مطب با دختر خانمی آشنا شدم که همراه خاله اش به آنجا آمده بودند. من پس از گفتگویی کوتاه شماره تلفن آن خانم را گرفتم و از آن روز به بعد ارتباط تلفنی ما برقرار شد. متأسفانه با وجود آن که هیچ شناختی نسبت به شهلا و خانواده اش نداشتم خیلی زود به او وابسته شدم و از پدر و مادرم خواستم به خواستگاری اش بروند. خانواده ام با شنیدن این پیشنهاد خوشحال شدند و پس از برگزاری مراسم خواستگاری، من و شهلا با هم ازدواج کردیم. ولی افسوس که در مدت کوتاهی متوجه شدم همسرم به مواد مخدر اعتیاد دارد.

با روشن شدن این واقعیت می خواستم موضوع را با خانواده ام مطرح کنم اما وضعیت روحی والدینم نگران کننده بود و به توصیه پزشک تحت هیچ شرایطی نباید استرس و ناراحتی به آنها وارد می شد به همین دلیل تصمیم گرفتم شهلا را ترک بدهم ولی هر چه تلاش کردم به نتیجه ای نرسیدم و این موضوع مرا بسیار آزرده خاطر کرده بود. ازشما چه پنهان، همسرم که فردی رفیق باز است هر روز دوستان بی سر و پای خود را به خانه دعوت می کرد. او زمینه ارتباط غیر اخلاقی من و دوستانش را برای این که سرگرم شوم و ایرادی به کارهایش نگیرم به وجود آورد و حتی با این ترفند که مصرف مواد مخدر برای اعصابم مفید است مرا به دام انداخت. با شرمندگی باید اعتراف کنم زمانی به خودم آمدم که متوجه شدم در منجلاب فساد و اعتیاد غوطه ور هستم و همسرم نیز حال و روز بهتر از من ندارد.

او خانه ما را پاتوق کثیف کاری دوستانش کرده است و از آن ها پول می گیرد.مرد جوان اشک هایش را پاک کرد و گفت: اشتباه من این بود که بدون شناخت با دختری غریبه ازدواج کردم و اشتباه خانواده ام نیز این بود که می گفتند چون ازدواج اجباری خواهرم به طلاق ختم شده است مرا آزاد گذاشتند تا خودم انتخاب کنم و گفتند هیچ نظری نمی دهند.

منبع: تابناک