اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد جوان، زن را زنده زنده آتش زد


17 اسفندماه سال 92 مردی به نام محمد مهدی 35 ساله زن آشنایی را به نام اشرف به قتل رساند و سپس جسدش را در محدوده زندان قزل‌حصار به آتش کشید.

روزنامه ایران: 17 اسفندماه سال 92 مردی به نام محمد مهدی 35 ساله زن آشنایی را به نام اشرف به قتل رساند و سپس جسدش را در محدوده زندان قزل‌حصار به آتش کشید.

این قاتل آتش‌افروز وقتی بازداشت شد به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: مدت‌ها پیش با اشرف آشنا شدم و هر از گاهی با هم ملاقات می‌کردیم، او ادعا می‌کرد زن تنهایی است تا اینکه روز حادثه وقتی سوار خودرویم شد، ناگهان فاش کرد شوهر و 3 فرزند دارد. آنجا بود که خیلی عصبی شدم و خون جلوی چشمانم را گرفت.

وی افزود: ابتدا با مشت سه ضربه به سرش زدم و دیدم سرش به ستون خودرو اصابت کرد سپس روسری‌اش را دور گردنش انداختم و آن را کشیدم. وقتی به خود آمدم دیدم نفس نمی‌کشد. نمی‌دانستم چکار کنم برای اینکه آثاری از اشرف برجای نماند تصمیم گرفتم جسدش را آتش بزنم. به خاطر همین به حوالی زندان قزل‌حصار رفتم و با ریختن 4 لیتر بنزین جسدش را به آتش کشیدم و گریختم.

با اعترافات این مرد قاتل خانواده قربانی نیز ادعا کردند که اشرف 30 میلیون تومان طلا به همراه داشته است و این در حالی بود که محمدمهدی سرقت آن را به گردن نگرفت و اظهار بی‌اطلاعی کرد.

این مرد پس از کیفرخواست در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران از سوی پنج قاضی تحت محاکمه قرار گرفت و با اصرار خانواده اشرف در اتهام قتل به قصاص نفس و جنایت بر میت به پرداخت دیه و در اتهام سرقت طلا بی‌گناه شناخته شد.

با اعتراض محمدمهدی این حکم روی میز قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت و آنان با توجه به اینکه متخصصان پزشکی قانونی اعلام کرده بودند اشرف در زمان سوازنده شدن زنده بوده به طوری که دود ناشی از تنفس در ریه‌هایش دیده شده است پس بخش جنایت بر میت پذیرفته نیست و نیاز به بررسی قضایی دوباره دارد.

بنابر این گزارش، قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران صبح دیروز محمدمهدی را تحت محاکمه گرفتند و بزودی حکم صادره اصلاح خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پلیس پاکستان در پخش زنده به خبرنگار زن سیلی زد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن جوان در یك برنامه زنده تلویزیونی با اسلحه خودكشی كرد



 

 رسانه های دولتی آمریكا از خودكشی یك زن جوان در برنامه ای تلویزیونی و در مقابل بینندگان با استفاده از اسلحه خبر دادند.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «بلر میلر» گوینده شبكه تلویزیونی در ایالت «كارولینای شمالی» در مصاحبه ای تصریح كرد كه عصر روز گذشته یك زن جوان حین اجرای مسابقه در مقابل دوربین با شلیك گلوله به سرش خودكشی كرد.

به گزارش ایسنا، این گوینده در ادامه به پایگاه اطلاع رسانی شورت نیوز، گفت: این حادثه در ساعت ۱۷ به وقت محلی رخ داد و باعث شد تا برنامه به طور كامل قطع شود.

همچنین در پی انجام تحقیقات صورت گرفته توسط كارشناسان و بازرسان پلیس ایالت «كارولینای شمالی» مشخص شد كه این زن اسلحه را در داخل لباسش مخفی كرده بود.

البته تاكنون انگیزه این زن از این اقدام مشخص نشده است؛ چرا كه ماموران موفق نشدند از داخل كیف دستی این زن جوان یادداشتی بیابند.... / خبرگزارى ایسنا