اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد تنها در حمام خانه‌اش غرق شد


مرد تنهایی که قصد استحمام داشت در یک حادثه ناگوار در حمام خانه‌اش غرق شد.

خبرگزاری فارس: مرد تنهایی که قصد استحمام داشت در یک حادثه ناگوار در حمام خانه‌اش غرق شد.

شامگاه روز جمعه نیروهای انتظامی کلانتری 140 باغ فیض تهران، از مفقودی یک مرد مطلع شدند که احتمال می رفت در خانه دچار گاز گرفتگی شده باشد و آنها همراه اورژانس و ماموران آتش نشانی به محل اعزام شدند تا در صورت صحت خبر مصدوم را پس از احیا به بیمارستان منتقل کنند.

ساعت 22:30 روز گذشته خانواده ای در حال تماشای تلویزیون در خانه خود بودند که متوجه چکه کردن سقف شدند و با دیدن این وضعیت سریعا تلویزیون را خاموش کردند تا دستگاه نسوزد و بعد از این به طبقه بالایی خود مراجعه کردند تا ببینند چه اتفاق بدی افتاده است اما همسایه طبقه بالا در خانه را باز نکرد.

اعضای این خانواده با علم به این که آنها مطمئن بودند همسایه‌شان در خانه است پس از این با همراه ایشان تماس گرفتند که متوجه شدند ایشان جواب نمی دهد و مجبور شدند با زن و بچه هایش تماس بگیرند که آن شب به یک مراسم خانوادگی رفته بودند.

زن و بچه ها نیز از شوهر خبر نداشتند و با دیدن وضعیت موجود مجبور شدند هرچه سریعتر مراسم خانوادگی خود را ترک کنند و به آپارتمان خود بازگردند، اما وقتی در آپارتمان را باز کردند با صدای شر شر آب مواجه شدند که معلوم بود از سمت حمام می آید و وقتی به سمت حمام رفتند با پیکر خونین شوهر خود در رختکن مواجه شدند.

در پی دیدن این صحنه آنها سریعا با پلیس نیروی انتظامی تماس گرفتند و ماموران در محل متوجه شدند اطلاعات اشتباهی دریافت کرده اند، بعد از آن در تماس با بازپرس کشیک، محسن مدیر روستا، مراتب را به ایشان اطلاع دادند و ایشان با حضور در صحنه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کردند، که گزارش پزشکی قانونی دال بر این موضوع بود که مرد موقع داخل شدن به حمام پایش سُر خورده و با سر به زمین آمده و همچنین با بدن خود جلوی خروجی فاضلاب حمام را هم گرفته بود که این موضوع اگر سریعا به اورژانس گزارش داده می شد احتمال نجات پیدا کردن مرد وجود داشت اما بعد از این که خانواده مرد در محل حاضر شدند حادثه به آنها گزارش شد که همین موجبات مرگ تلخ مرد را فراهم آورد.

با این وجود، محسن مدیر روستا، بازپرس پرونده دستور تحقیقات بیشتر از خانواده این مرد را صادر کرد.


ویدیو مرتبط :
درآوردن مرد غرق شده در سد شویر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد میانسال در خانه خود آتش گرفت و سوخت



 

مرد میانسال در خانه خود آتش گرفت و سوخت

 

مرد میانسال در آتش سوزی خانه ویلایی خود در تهران سوخت و فوت كرد.ساعت یك بامداد امروز مأموران كلانتری سیدخندان از طریق مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ از وقوع یك حادثه با خبر شدند.



مأموران با حضور در محل حادثه دریافتند یك حانه ویلایی دچار حریق شده و مأموران سازمان آتش نشانی تهران مشغول خاموش كردن آتش این خانه هستند.



روشن، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: پس از خاموش شدن آتش این خانه مسكونی مشخص شد صاحب خانه به نام علی ۵۸ ساله در محل دچار حریق شده و فوت كرده است.



وی ادامه داد: تا این لحظه مشخص نیست كه این فرد پیش از آتش سوزی فوت كرده یا اینكه در حین آتش سوزی و بر اثر حریق جان باخته‌ است.



وی افزود: همچنین هنوز مشخص نشده است كه آتش سوزی این خانه عمدی بوده یا اینكه به صورت عادی رخ داده است.