اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد بی رحم دختر خوانده‌ اش سلاخی کرد!


پلیس هند از دستگیری مردی به اتهام بریدن سر دخترخوانده‌اش و سوزاندن او خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: پلیس هند از دستگیری مردی به اتهام بریدن سر دخترخوانده‌اش و سوزاندن او خبر داد.

پلیس هند با کشف جسد سوزانده شده این دختر ناپدری او را که مظنون اصلی به حساب می‌آمد دستگیر کرد.

 پلیس هند با بیان اینکه جسد این دختر 15 ساله روز یکشنبه کشف شد اعلام کرد: خانواده این دختر قضیه ناپدید شدن او را یک هفته پیش اطلاع داده بودند.

ماموران پلیس در بررسی‌های انجام داده روی محل کشف جسد در منطقه‌ای از یک جنگل حفاظت‌شده، سر و دست‌های دختر بیچاره را که با فاصله از یکدیگر افتاده بودند، پیدا کردند.

همچنین سر جسد فاقد گوشت بوده و احتمال می‌رود که توسط حیوانات وحشی خورده شده باشد.

پلیس هند برای روشن شدن جزئیات حادثه در حال بازجویی از ناپدری این دختر است.


ویدیو مرتبط :
سلاخی شدن گراز بدست 5 سگ بی رحم +18

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر معتاد به اموال معلمان هم رحم نكرد



دختر معتاد پس از اخراج از مدرسه، برای تامین هزینه اعتیاد خود، اموال و پول ۳۴ مدیر و معلم ۵ مدرسه دخترانه شهرستان قم را به سرقت برد.


چندی قبل مدیر یكی از مدارس دخترانه به اداره آگاهی شهرستان قم مراجعه و از سرقت اموال و كیف‌های خود و همكارانش خبر داد.



پس از این شكایت، پرونده قضایی تشكیل شد و ماموران برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.



در بررسی از محل سرقت معلوم شد سارق مرموز در غیاب مدیر وارد اتاق كار او شده و كیف و اموال كاركنان مدرسه را به سرقت برده است.



پس از این سرقت، تحقیقات در این زمینه ادامه پیدا كرد تا این كه مدیر و معلمان چهار مدرسه دخترانه دیگر هم به مركز پلیس مراجعه و شكایت‌های مشابهی را ارائه كردند.



ماموران با به دست آوردن این اطلاعات، محل‌هایی را كه احتمال تردد سارق وجود داشت نامحسوس زیرنظر گرفتند تا این كه اوایل هفته جاری معلم یكی از مدارس دخترانه شهر با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از دستگیری یك دختر سارق در محل كارش خبر داد.



ماموران پس از این تماس، به محل مورد نظر اعزام شدند و با هماهنگی قضایی وارد مدرسه دخترانه شدند و سارق نوجوان را تحویل و به مركز پلیس انتقال دادند. دختر ۱۷ ساله مورد بازجویی‌‌های پلیس قرار گرفت و به ۳۴ فقره سرقت به دلیل اعتیاد از مدارس اعتراف كرد.