اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد بی‌رحم همسرش را مقابل چشمان فرزندانش کشت/ جنایتی دوباره پس از آزادی از زندان



قاتل بی رحمی که به اتهام قتل نامزدش دستگیر و به قید وثیقه آزاد شده بود پس از ارتکاب دو قتل دیگر دستگیر و بازداشت شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، "دانته توماس" که پس از کشتن نامزد سابق خود با ضربات چاقو در مقابل چشمان دو فرزند وی دستگیر شده بود بنا بر حکم قاضی و رضایت دادگاه به قید وثیقه آزاد شده بود، دوباره به اتهام قتل دستگیر شد.

"دانته توماس" در دادگاه هوستون تگزاس به اتهام قتل عمد عمه و پسرعمویش دوباره دستگیر و محاکمه خواهد شد.
 
اجساد قربانیان در مقابل مرکز خرید و یلووبروک هوستون تگزاس که به ضرب گلوله توماس کشته شده بودند کشف شد.
 
"دانته توماس" عمه خود "شارلوت الیس" 68 ساله و پسرعموی نوجوانش را که نامش فاش نشده در مقابل مرکز خرید در حالی به گلوله بست که در 31 ژانویه به قتل نامزدش با ضربات چاقو اعتراف کرده بود.
 
پس از آزادی "توماس" با قرار وثیقه 50 هزار دلاری دوباره پس از 15 روز به اتهام قتل دستگیر شد.

به گفته شاهدان عینی ابتدا "شارلوت" و پسر عمویش به همراه وی داخل کامیون کوچک "توماس" بودند و بحث آن دو برای رانندگی خودرو منجر به پیاده شدن آنان شد و در حالی که "شارلوت" و پسرعموی "توماس" کنار مرکز خرید ایستاده بودند تا به نتیجه ای مسالمت آمیز در خصوص رانندگی برسند با شلیک گلوله "توماس" مواجه گردیدند.
 
انتقال آنان به بیمارستان نتوانست جان آنان را نجات دهد و دو قتل عمد دیگر به پرونده توماس اضافه شد.

به گفته پلیس فقط یک فرد دیوانه قادر به انجام چنین قتل هایی است.

گفتنی است، پس از بررسی صلاحیت عقلانی "دانته توماس" وی در دادگاه هوستون به اتهام سه فقره قتل عمد محاکمه خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ازدواج با هویت جعلی!/ مرد بی‌رحم همسرش را با شلیک گلوله کشت




 اخبار حوادث  -  ازدواج با هویت جعلی!/ مرد بی‌رحم همسرش را با شلیک گلوله کشت

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری قاتل متواری که درنزاع و درگیری با ضرب گلوله خانمی ۳۵ ساله را به قتل رسانده بود، خبرداد.

سرهنگ علیرضا خالقی رئیس پلیس آگاهی استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی وصول نبابت قضایی صادره از اجرای احکام کیفری دادگستری کرمانشاه به این پلیس، در خصوص قاتل متواری که منجر به قتل عمد خانمی به هویت "ش. ن" ۳۵ ساله اهل و ساکن کرمانشاه شده بود، موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میبد قرارگرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پلیس با استفاده از منابع و مخبرین و اقدامات پلیس و با هماهنگی مقام قضایی به آدرس و مخفیگاه نامبرده واقع درمیبد بلوارشهداء کوچه پشت دانشگاه الهیات یزد اعزام شدند اما با توجه به عدم اطمینان مأمورین از حضور متهم درمحل و میسر نبودن تحقیقات محلی، منزل مورد نظر تحت مراقبت قرارگرفت و هنگامی که قصد خروج از منزل را داشت بلافاصله متهم به نام  "م-ن" ۳۹ ساله شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ خالقی با اشاره به اینکه انگیزه قتل اختلافات خانوادگی بوده است،‌گفت: متهم حدود ۶ سال پیش در شهرستان اردکان با نام مستعار ازدواج نموده و صاحب یک فرزند پسر نیز می‌باشد و خودش را به خانواده همسرش تبعه "کرد عراقی" معرفی نموده، که بعد از این موضوع متهم یک باب منزل اجاره نموده و ساکن "میبد" شده و در این مدت که در "میبد" حضور داشته در کارخانجات مختلفی مشغول به کاربوده، که پس از دستگیری نسبت به قتل همسرش و مجروح نمودن ۲ نفر دیگر نیز اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان یزد، متهم دستگیرشده جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردید.


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران