اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد برهنه پشت سر هیلاری کلینتون! + عکس


روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس تصویری از یک مرد برهنه آمریکایی منتشر کرد که در حال دویدن از پشت سر هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا بود.


روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس تصاویری از یک مرد برهنه آمریکایی را منتشر کرد که در حال دویدن از پشت سر هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا رد شده است.

به گزارش صبح بخیر، روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس در گزارشی که اخیرا منتشر کرد اعلام کرد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا با "دونالد تسانگ" مدیر اجرایی و رئیس دولت هنگ کنگ، پس از نشست سران کشورهای آسیا- اقیانوس آرام در شهر هونولو پایتخت ایالت هاوایی آمریکا مشغول بحث و گفتگو بود، که ناگهان یک مرد تقریبا برهنه از پشت وی عبور کرد.

عکاسان که مشغول گرفتن عکسهای یادگاری از آنها بودند، به صورت غیر عمدی از این مرد برهنه نیز در حالی که شعله ای از آتش به دست داشت و از کنار کلینتون عبور می کرد، عکس گرفتند.

به نظر می رسد لخت شدن با چنین وضعیتی در هاوایی یک نوع مراسم خاص باشد و کلینتون با مشاهده چنین صحنه ای به شدت خندید.









اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
هیلاری کلینتون در پارتی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوق هیلاری کلینتون از دیدن این مرد! / عکس


چهره تماشایی هیلاری کلینتون در مواجه با حامد کرزای رئیس‌جمهور افغانستان

ذوق‌زدگی هیلاری کلینتون از دیدن کرزای