اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد ایرانی روی مجسمه آتاتورك نشست و لخت شد!



مرد ایرانی روی مجسمه آتاتورك نشست و لخت شد!

روزنامه جمهوری اسلامی در خبر دیگری در مورد "عریانی" نوشت:

آتاتورك هم از عریانی بهره‌مند شد!

حوالی ظهر روز پنج شنبه (15 تیر)، مردمی كه از میدان شلوغ تقسیم در شهر اسلامبول تركیه می‌گذشتند، مرد لختی را دیدند كه بر روی مجسمه آتاتورك نشسته بود و به سوی وی كه علی‌رغم حضور پلیس و پرتاب اشیاء به سوی وی، حاضر به پایین آمدن از روی مجسمه جمهوریت نبود، حمله‌ور شدند البته در این میان دخالت پلیس تركیه مانع از آن شد كه به این مرد آسیبی برسد و پس از دقایقی پلیس موفق شد وی را پایین بیاورد و به اداره پلیس منتقل كند.

براساس گزارش روزنامه حریت تركیه در اداره پلیس مشخص شد كه نام این مرد محمد م. و اهل آذربایجان ایران بوده و تحت تأثیر مواد مخدر دست به این عمل زده است!/انتخاب


ویدیو مرتبط :
دوربین تقریباً مخفی! - مجسمه هایی که در حال لخت شدن هستند!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوشاندن مجسمه مرد برهنه به خاطر حضور هیات ایرانی(+عکس)



مذاکرات جدید ایران با 1+5 امروز در ژنو برگزار می شود
پوشاندن مجسمه مرد برهنه به خاطر حضور هیات ایرانی(+عکس)

در تصویر زیر زنی در حال نظاره پوشاندن یک مجسمه مرد برهنه به خاطر حضور دیپلمات های ایرانی در مقابل سر در سالن محل گفت و گوهای ایران و 1+5 است.

امروز گفت و گوهای ایران و اعضای 1+5 در شهر ژنو سوییس برگزار خواهد شد.

به گزارش عصر ایران هیات ایرانی برای گفت و گوها وارد ژنو شده است و ریاست هیات ایرانی با محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان است.

در تصویر زیر زنی در حال نظارت بر پوشاندن یک مجسمه مرد برهنه به خاطر حضور دیپلمات های ایرانی در مقابل سر در سالن محل گفت و گوهای ایران و 1+5 است.

گفتنی است در دیدارهای گذشته ایران و 1+5 نیز که سرپرست هیات ایرانی با سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی بود، لباس ها و نحوه پوشش کاترین اشتون مسئول تیم گفت و گوهای 1+5 با ایران، مساله ای حاشیه ای ولی خبر ساز بوده است.

 

آماده سازی سالن محل نشست ایران و 1+5

 آماده سازی سالن محل نشست ایران و 1+5

آماده سازی سالن محل نشست ایران و 1+5

عصرایران