اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد اسیدپاش بعد از اینکه از فرزندانش کتک مفصلی خورد، تحویل پلیس داده شد



 27 مهرماه سال جاری مأموران کلانتری مشیریه تهران در جریان اسیدپاشی مرد 62 ساله‌ای روی همسر 57 ساله‌اش قرار گرفتند.

باتوجه به وضعیت آسیب‌دیدگی این زن، وی بلافاصله پس از حادثه به بیمارستان انتقال یافت و در حالی که از ناحیه هر دوچشم و صورت آسیب شدید دیده بود تحت درمان قرار گرفت.


همزمان با دستور بازپرس حسین‌پور از شعبه 5 دادسرای امور جنایی تهران مرد اسیدپاش تحت تعقیب ویژه قرار گرفت تا اینکه شنبه دوم آبان ماه خانواده مرد فراری در تماس با پلیس از بازگشت پدرشان به خانه خبر دادند. مأموران بلافاصله در محل حاضر شده و این مرد را که خانواده‌اش اجازه ترک خانه را به وی نداده بودند دستگیر کردند.

تحقیقات نشان داد مرد اسیدپاش پس از یک هفته پرسه‌زدن در پارک‌ها و خیابان‌های پاکدشت برای برداشتن وسایل ضروری‌اش به خانه بازگشته و از سوی اعضای خانواده‌اش به باد کتک گرفته شده بود.مرد اسیدپاش وقتی پیش روی بازپرس حسین‌پور ایستاد،  گفت: من سال گذشته قصد جدا شدن از همسرم را داشتم اما چون شناسنامه نداشتم موفق به این کار نشدم. وی افزود: من به همسرم شک داشتم و شنیده بودم اسید چهره او را زشت خواهد کرد، با 5 هزار تومان یک لیتر اسید خریدم و وقتی زنم خواب بود روی صورت و چشم‌هایش اسید پاشیدم. باقی‌مانده اسید را هم در سطل زباله خیابان خالی کردم.


مرد اسیدپاش گفت: «با این زن پس از طلاق دادن دومین همسرم ازدواج کردم و از وی 7 فرزند دختر و پسر دارم، وقتی از خانه فرار کردم آواره شدم و در حالی که از سرگردانی خسته شده بودم، حدس می‌زدم پس از بازگشت گرفتار می‌شوم، بازگشتم و وقتی به خانه رسیدم خانواده‌ام روی سرم ریختند و کتکم زدند می‌دانم اشتباه کردم و باید تاوان کارم را پس دهم.»

یکی از پسران این مرد اسیدپاش نیز به بازپرس حسین‌پور گفت: «پدر من بدبین بود و مدام توهم می‌زد. این اتفاق هم به دلیل همین توهم و شکاکی رخ داد.»پس از شنیدن ادعاهای مرد اسیدپاش و خانواده‌اش بازپرس جنایی دستور تحقیقات تکمیلی را صادر کرد و ادامه بازپرسی نیز به بعد از تکمیل پرونده و بهبودی زن اسیدسوخته موکول شد چرا که هنوز مشخص نیست زن 57 ساله از شوهرش شکایت کند.

اخبارحوادث -  ایران 


ویدیو مرتبط :
معلولی که از پلیس کتک خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد بی‌خانمان به جای دیوانه‌ای که به زنان حمله می‌کرد،از مردم کتک خورد/ تلاش پلیس برای کمک به قربانی بی‌فایده بود + عکس



یک مرد بی خانمان کالیفرنیایی به اتهام حمله به زنها به اشتباه مورد ضرب و شتم مردم قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،یک مرد بی خانمان کالیفرنیایی به اتهام حمله به زنها مورد ضرب و شتم مردم قرار گرفت.

اخبار,اخبار حوادث ,مرد بی خانمان

 

داستان از آن جایی شروع میشود که یک خانم در اخطاریه ای را با حروف درشت در مورد مردی که به زور وارد خانه ها میشود و به زنها حمله میکند، یک توصیف فیزیکی از جانی را بیان کرد.(مردی حدودا بیست ساله با تیشرت قرمز گشاد و جلیقه مشکی بر روی ان ،با موهای زرد)و آن را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و به دنبال ان مردم سریعا  به منظور حفظ زندگی دختر هایشان این اطلاعیه را با یک دیگر به اشتراک گذاشتند.

پلیس در این مورد تلفن و پیام های زیادی را دریافت کرده بود اما در هیچ کدام اثری از صدمات جسمی به کسی نبود.

پس از بازداشت متهم که نامش برده نشد مشخص شد که او از سلامت روان برخوردار نیست و یک دیوانه است.

پلیس اعلام کرد که اخطاریه نادرست بوده و خواست کرد که سریعا این موضوع را به اهالی منطقه خبر دهند.

 پلیس در ادامه افزود ؛ بیم ان را داریم که کسی اشتباها قربانی این موضوع شود، اما تلاش پلیس برای کمک به قربانی کمی دیر و بی فایده بود،چرا که یک بی‌خانمان بوسیله یک گروه از متعصبان که فکر میکردند در حال اجرای قانونی عدالت هستند به او حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این قربانی بی خانمان و بی گناه که در شب جمعه در ایستگاه گاز ارکو در مودستو،کالیفرنیا مورد حمله قرار گرفت از جراحت های زیاد رنج میبرد و از دریافت کمک پزشکی خودداری کرد.

پلیس مودستو که در مورد حمله کننده ها به او اطلاعی ندارد گفت که سریعا این اخطاریه را بردارند تا دیگر قربانی شبیه به این بوجود نیامده است.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران