اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد از ترس جن‌ های زن روانه دادگاه شد


مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم دائم به دنبال فالگیر‌ها و جن‌گیر‌هاست و آنها را زمانی که من نیستم به خانه دعوت می‌کند و من دائم در گوشه‌های خانه دعا و جادو پیدا کرده و حتی در بالشم نیز دعا جاسازی کرده بود.

مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم دائم به دنبال فالگیر‌ها و جن‌گیر‌هاست و آنها را زمانی که من نیستم به خانه دعوت می‌کند و من دائم در گوشه‌های خانه دعا و جادو پیدا کرده و حتی در بالشم نیز دعا جاسازی کرده بود.

 مردی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست تمکین زن خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه 269 این مجتمع قاضی خانواده ارائه کرد.

* از حضور فاگیر در خانه خسته شدم

مرد در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه هر بار که از خانه به مدت 14 رو به مأموریت می‌روم، همسرم فاگیر و دعانویس به خانه می‌آورد، اظهار داشت: حدود 10 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد و طی این سال‌ها، یک بار هم از زنم ایراد نگرفتم ولی دیگر تحمل ندارم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه من در یک شرکت نفتی کار می‌کنم، افزود: وضع مالی خوبی دارم و همسرم باید با من به بوشهر آمده و در کنارم زندگی کند، چرا که در آنجا خانه مناسب تهیه کرده‌ام.

* تلفن خانه را کنترل می‌کند

زن در دادگاه خانواده با بیان اینکه شوهرم تلفن‌ و مکالمه‌های مرا کنترل می‌کند، گفت: شوهرم به من شک دارد و بهانه بی‌مورد می‌آورد، در حقیقت هر چیزی که او می‌گوید قبول ندارم و بر نمی‌گردم.

وی در ادامه با بیان اینکه شوهرم از ابتدا در تهران زندگی کرده و کار مناسبی داشت ولی در حال حاضر می‌خواهد همراه او به بوشهر بروم، عنوان کرد: حاضر نیستم در کنارش در بوشهر زندگی کنم، در واقع اگر در تهران خانه بگیرد زندگی می‌کنم.

* 2 ماه است که یک تماس تلفن هم برای احوالپرسی فرزندم نگرفته است

زن در ادامه با اشاره به اینکه 2 ماه است که خانه را ترک کردم ولی شوهرم برای احوالپرسی از فرزندم یک تماس کوتاه هم نگرفته است، افزود: شوهرم بی احساس است و تنها به خود و شغل خود فکر می‌کند.

وی در برابر قاضی این شعبه ادامه داد: شوهرم دائم مرا مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد به شکلی که همیشه از کتک‌های او از دماغم خون می‌آید تا او لذت ببرد، در حقیقت او اصلاً مفهوم زندگی را نمی‌داند.

* 14 روز خانه‌ام در اختیار همسرم است

مرد در برابر قاضی مطلبی با بیان اینکه 14 روزی که در بوشهر هستم، خانه‌ام در اختیار همسرم است، اظهار داشت: همسرم دائم به فکر دعا و جادو است و من هر بار در گوشه‌های خانه دعا پیدا می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه حتی در بالشم نیز دعا پیدا کردم، گفت: به دلیل اینکه همسرم دائم به دنبال جادو کردن است ن اعتمادم نسبت به او سلب شده و می خواهم او را محدود کنم.

* جن‌گیر نیز به خانه ما راه پیدا کرده است

مرد در دادگاه خانواده بیان کرد: حتی همسرم در خانه جن‌گیر نیز آورده است و دیگر مجبورم که همسرم را محدود کنم و در حال حاضر که 2 ماه مرا ترک کرده، بخواهم که بازگشته و تمکین کند.

وی ادامه داد: من به هیچ ‌وجه همسرم را کتک نزدم و او را محدود نکردم و مکالمه‌های تلفنش را کنترل نکردم، در واقع همسرم برای توجیه کردن خود است.

* آثار جرح روی بدنم را پدر و مادرم دیدند و می توانند شهادت بدهند

زن در دادگاه در برابر قاضی شعبه با بیان اینکه آثار جرح از سوی شوهرم را پدر و مادرم روی بدنم دیدند و می‌توانند شهادت بدهند، گفت: وقتی شوهرم در تهران مرا از خانه بیرون می‌کند، چه تضمینی است که در آینده و در شهرستان این کار را نکند.

وی با بیان اینکه من در شهرستان دور از خانواده‌ام بوده و پشتیبان ندارم، افزود: شوهرم قفل در‌های خانه را عوض کرده و اگر می‌خواست که من بر گردم اینکار را نمی‌کرد.

* قفل را عوض نکردم؛ همه حرف‌های همسرم دروغ محض است

مرد در برابر قاضی مطلبی با بیان اینکه قفل خانه را عوض نکردم و همه حرف‌های همسرم دروغ محض است، عنوان کرد: من می‌خواهم فرزندم را ببینم ولی همسرم مانع است.

وی ادامه داد: نفقه فرزندم را می‌دهم و تنها می‌خواهم همسرم دست از دعانویسی و دروغ گفتن بردارد و تمکین کرده و با من به بوشهر بیاید چرا که من در بوشهر شاغل هستم و نمی‌توانم کارم را رها کنم.

* زن اول شوهرم به دلیل ضرب و شتم از او جدا شده است

زن در مقابل قاضی این پرونده بیان کرد: شوهرم یک ازدواج ناموفق داشته و به دلیل ضرب و شتم توسط شوهرم، جدا شده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که شوهرم خانه‌ای مستقل در تهران تهیه نکند و حاضر به ادامه زندگی در تهران نباشد، من کوتاه نیامد و همچنان جدا زندگی می کنم.

* رمز بانکی‌ام هم دست همسرم بود

مرد در دادگاه خانواده اظهار داشت: آنقدر به همسرم اعتماد داشتم که رمز بانکی من هم دست او بود ولی او قدر مرا نمی داند و تمکین نمی‌کند.

وی ادامه داد: می خواهم فرزندم را ببینم و هفته‌ای یک بار به ملاقاتش بیایم، بنابراین یک روز در هفته را مشخص کنید تا به راحتی به دیدن فرزندم آمده و خرجی او را تأمین کنم.

* فالگیری کلاهبرداری است

قاضی مطلبی رئیس شعبه 269 این مجتمع قضایی خانواده ونک خطاب به مرد، گفت: فالگیری کلاهبرداری و همه دروغ است، بنابراین به این موضوع فکر نکن.

وی ادامه داد: هفته‌ای یک بار، در پنج شنبه‌ها می‌توانی فرزندت را ملاقات کنی و با این اوصاف باز هم باید جدا از هم زندگی کنید تا مددکاری و تحقیقات محلی برای اثبات رفتار و تعویض قفل مشخص شود.

قاضی مطلبی با اشاره به اینکه به نفع هر دوی شما است که در تحقیقات محلی حضور داشته باشید، افزود: صورتجلسه آماده است و پرونده به مددکاری فرستاده می‌شود.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
بی چاره زن از ترس مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دخالت برادر شوهر معتاد، زن را روانه دادگاه کرد



 

 

دخالت برادر شوهر معتاد، زن را روانه دادگاه کرد

 

زنی در دادگاه خانواده گفت: برادر شوهرم مانند سیریش به زندگی ما چسبیده و ابتدا شوهرم را معتاد و حالا با رفتار هایش در زندگی مشترک ما، مرا برای جدایی روانه دادگاه کرده است.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق و مهریه خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

۵ سال است که اعتیاد شوهرم را تحمل می کنم

زن در دادگاه خانواده در حضور قاضی عموزادی با بیان اینکه حدود ۵ سال از زندگی مشترکمان گذشته است و من در همه این سال ها اعتیاد شوهرم را تحمل کردم، گفت: شرارت شوهرم بی نهایت شده است و من دیگر نمی توانم او را تحمل کنم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ۵۱۴ سکه مهریه ام، به دلیل نداشتن پول دادرسی تنها ۱۰۰ سکه را به اجرا گذاشته ام، افزود: شوهرم دائم من و فرزند ۲ ساله ام را تهدید به مرگ می کند و می گوید اگر او را ترک کنم ما را خواهد کشت.

برادر شوهرم در خانه ما زندگی می کند

زن در برابر قاضی این پرونده با اشاره به اینکه برادر شوهرم با ما زندگی می کند و من بسیار در خانه معذب هستم، افزود: شوهرم ابتدا معتاد به شیشه و در حال حاضر معتاد به کراک است.

وی در ادامه با بیان اینکه برادر شوهرم، شوهرم را معتاد کرد، گفت: می خواهم مهریه ام را ببخشم تا شوهرم حضانت فرزندم را تا ۱۵ سالگی به من بسپارد همچنین مرا طلاق دهد.

کارمند شرکت پتروشیمی هستم

زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه من کارمند شرکت پتروشیمی بوده و شوهرم هم در این شرکت مشغول به کار است، گفت: در شرکت با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردیم.

وی ادامه داد: من ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان درآمد دارم و از عهده مخارج فرزندم بر می آیم و فقط می خواهم از شوهرم دور باشم.

فریب مرد برای بار بیستم

زن در دادگاه خانواده بیان کرد: تا امروز ۲۰ بار به شوهرم فرصت برای جبران و ترک اعتیادش دادم ولی او همچنان به کارش ادامه می دهد و از این امر دست بر نمی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم باعث شد که من به خانه مادرم بروم و بعد از شرارت او در محله مادرم، باعث رفتن من به خانه خاله ام شد، گفت: می خواهم از شوهرم جدا شده و راحت زندگی کنم.

شوهرم هر روز لاغرتر می شود

زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه می خواهم حکم جلب شوهرم را بگیرم تا شرارتش بیشتر نشود، گفت: اعتیاد شوهرم مرا عذاب می دهد و من دیگر حاضر به ادامه زندگی در کنارش نیستم.

وی ادامه داد: شوهرم هر روز لاغر تر می شود و من دیگر حتی طاقت دیدن او را ندارم؛ در حقیقت زندگی در کنار او بی فایده است.

زن در ادامه بیان کرد: تا به امروز ۳ بار جکم جلب شوهرم را گرفتم تا او دست از این کار هایش بردارد ولی در این ۵ سال، با گذاشتن وثیقه هر بار آزاد شده است.

آرامش زن و حکم جلب مرد برای بار چهارم

زن در انتها در دادگاه خانواده گفت: برادر شوهرم مانند سیریش به زندگی ما چسبیده و ابتدا شوهرم را معتاد کرد و حالا با رفتار هایش در زندگی مشترک من و شوهرم، مرا برای جدایی روانه دادگاه کرده است.

قاضی عموزادی بعد از حرف های زن، حکم جلب مرد را برای بار چهارم صادر کرد.... / گزارش : خبرگزارى فارس