اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مرد آدم کش پس از 60 روز تلاش پلیس دستگیر شد



اخبار حوادث - مرد آدم کش پس از 60 روز تلاش پلیس دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که در آبان ماه امسال در قبال یک میلیون تومان باعث قتل یک نفر شد.

سرهنگ داریوش امیریان فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در استان ایلام در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: پس از وقوع یک فقره قتل در هجدهم آبان ماه امسال، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان تلاش گسترده‌ای را برای یافتن سرنخ‌هایی از عامل این قتل آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از گذشت دو ماه با پیگیری‌های مستمر و با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان ایوان شناسایی و قاتل دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان اظهار داشت: تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرد که قاتل با همدستی فردی دیگر و در قبال اخذ یک میلیون تومان از او این جنایت هولناک را انجام داده است.

سرهنگ امیریان خاطر نشان کرد: موضوع تحت رسیدگی پلیس و محاکم قضایی شهرستان قرار گرفته است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تلاش گروهی 20 مامور پلیس برای دستگیری یک مرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس



مرگ مرد آدم‌خوار با شلیك پلیس

مردی كه در جریان یك درگیری صورت طرف مقابل را گاز گرفته و آن را جویده بود با شلیك گلوله پلیس آمریكا از پای درآمد.

ایسنا:  به گفته مقامات محلی شهر «میامی» در ایالت فلوریدا، یكی از شاهدان این ماجرا پس از دیدن درگیری میان این دو مرد و شنیدن صدای شلیك گلوله، پلیس را مطلع ساخت.

این افسر پلیس كه نامی از او منتشر نشده است، پس از اینكه به صحنه درگیری رسید، با متهم كه در حال جویدن گوشت صورت طرف مقابلش بود، مواجه شد. به آن دو دستور داد تا درگیری را پایان دهند اما وقتی دید متهم همچنان فحاشی می‌كند، گلوله‌ای به سمت او شلیك كرد.

به گفته پلیس محلی «میامی»، متهم بر اثر اصابت گلوله در دم جان باخت. اما مرد دیگر كه جراحت وخیمی برداشته بود، به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، سخنگوی پلیس «میامی» در پی وقوع این حادثه اعلام كرد: این افسر پلیس به موقع اقدام كرده و «قهرمان» است./ایسنا