اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که 10 روز مگس خورد



اخبار حوادث -  مردی که 10 روز مگس خورد

یک پسر آلمانی در یک منطقه بیابانی در استرالیا گم شد و فقط با خوردن مگس زنده ماند.

«دانیل دودسیزز» 26 ساله در ماه فوریه در حالی که از «ویندورا» به «جوندا» پیاده می‌رفته گم شد.

این 2شهر کوچک در مرکز «کوئینزلند» یک شهر کم جمعیت و دور افتاده در استرالیا واقع شده است.

جوان آلمانی در تاریخ 17 فوریه پای پیاده از شهری به شهر دیگر می‌رفته که با آمدن سیل راه او از دو طرف مسدود شد و مسافت 90 کیلومتر را بین دو آب گرفتگی قرار گرفته بود و مدت 10روز در جزیره‌ای بین 2بازوی رودخانه بارکو گیر افتاده بود.

وی گفت: کمی کنسرو و لوبیا و غلات و حبوباتی که داشتم به سرعت تمام شد و بعد از آن به غیر از مگس هیچی نخوردم.

هنگامی که مقامات «جوندا» متوجه نیامدن وی شدند تحقیقات زمینی و هوایی را آغاز کردند.

پسر جوان به پلیس گفت امیدوار است بتواند به سفر خود ادامه دهد و به قلمرو شمالی برود.
اخبار حوادث - خبرگزاری فارس


ویدیو مرتبط :
فروش گیاه باور نکردنی که مگس می خورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که سالانه فقط 10 بار غذا می خورد! +عکس



ما اگر روزانه سه وعده غذا نخوریم و روزی هشت لیوان آب ننوشیم ممکن است به آخر شب نرسیده راهی بیمارستان شویم. اما انسان هایی در دنیا هستند که تنها از هوا برای زنده ماندن استفاده می کنند.
هر انسانی برای ادامه زندگی نیاز به خوردن آب و غذا دارد. بدن ما برای آنکه بتواند حیاتش را ادامه دهد باید ویتامین های لازم را از طریق غذا دریافت کرده و به انرژی تبدیل کند. از طرفی دیگر انسان ها به دسته های مختلف مانند گوشت خوار یا سبزی خوار تبدیل می شوند.

"کاربای لانرول" با همه انسان ها متفاوت است چرا که یک انسان هوازی است. او می تواند از باد و هوا تغذیه کرده و انرژی لازم برای زندگی را دریافت کند. این مرد سالانه شاید کمتر از 10 بار غذا بخورد و به گفته خودش از آن لذتی نمی برد.

رژیم عجیب ,خبرهای خواندنی

تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که قصد زندگی هوازی را کرده اند و از غذا دست کشیده اند اما جانشان را در این راه از دست داده اند . ولی "کاربای" می گوید با همین حالت نزدیک به 5 سال است که زندگی می کند.

این مرد سریلانکایی می گوید در 16 سالگی به مواد مخدر دچار شده است اما توانست با همه مشکلات مواد را ترک کند و حال صاحب چندین مدال در رشته های ورزشی متفاوت شده است. او همیشه می گوید تمام پیشرفت های زندگی اش را مدیون رژیم غذایی عجیبش است.

او تنها کسی است که می تواند برای مدت 40 روز حتی آب هم ننوشد و تنها از هوا تغذیه کند. او همچنین توانسته است تنها با استفاده از آب، دوی ماراتن 31 کیلومتری را به پایان برساند. او در طول این مسابقه حتی لحظه ای استراحت هم نکرد.

منبع:yjc.ir