اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مردی که سر پسر 7 ساله خود را برید


جرمی لی رایت پدر قسی القلب امریکایی بعد از بریدن سر پسر 7 ساله معلول اش، آنرا جلوی خانه و سر جاده قرار داد تا همسرش هنگام بازگشت به خانه آنرا ببیند.

پلیس منطقه تیبوداکس در لوئیزیانا بعد از دریافت تلفن اضطراری خود را جلوی خانه این مرد 30 ساله رساند و با تعجب سر بریده شده پسر بچه بی گناه 7 ساله ای بنام جری را مشاهده کرد که از تنش جدا شده است.

راننده ای که از کنار جاده و جلوی خانه انها می گذشت این صحنه وحشتناک را دیده و به پلیس گزارش کرد. پلیس با ورود به خانه پدر قسی القلب را دیده و بازداشت کردند. وی نیز بلافاصله اعتراف به قتل کرد.


ویدیو مرتبط :
داعش سر یک کودک سه ساله برید +20

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر 19 ساله، مادرش را سر برید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پسر 19 ساله، مادرش را سر برید

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری پسر 19 ساله‌ای عصر روز جمعه سر مادرش را با چاقو بریده و متواری شده بود، خبرداد.

سرهنگ رحمت‌الله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: در ساعت 16:30 جمعه، 29 اردیبهشت برابر اعلام وقوع یك فقره قتل در شاهرود به مركز فوریت‌های پلیسی 110، اكیپی از ماموران پلیس به محل حادثه رفتند و موضوع را از نزدیك بررسی كردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل حادثه با سر بریده زنی كه در بررسی‌های بعدی مشخص شد 40 ساله است، روبرو شدند.

طاهری با بیان اینكه، اقدامات ماموران برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت به سرعت آغاز شد، گفت: تیمی از كارآگاهان پلیس جنایی با استفاده از شگردهای خاص و ترفندهای علمی، قاتل كه فرزند مقتوله و با هویت «علی-ح» 19 ساله بود را در یكی از روستاهای اطراف شاهرود شناسایی و دستگیر كردند.

فرمانده انتظامی شاهرود درباره انگیزه متهم در ارتكاب این جنایت گفت: این جوان، وجود اختلافات شدید با مقتوله با هویت «طیبه – ش» را انگیزه این جنایت اعلام كرده است.

وی كه در صحنه بررسی جرم حضور داشت با بیان اینكه تحقیقات پلیس در خصوص این جنایت هولناك همچنان ادامه دارد، به خانواده‌ها هشدار داد: آمار موجود و تجربه سال‌ها برخورد با انواع جرایم ثابت كرده كه رفتار دینی و اخلاقی والدین و تربیت فرزندان بر پایه مبانی اعتقادی، میزان وقوع این گونه رفتارهای خشن و دور از انسانیت را در سطح جامعه به كمترین حد خود می‌رساند./ایسنا